Kwietniówki 2015 :)
-
WIADOMOŚĆ
-
W moim szpitalu jest o tyle dobrze ze osoba towsrzyszaca mi mpze ze mna byc od poczatku do konca..
pokoj mam sama, bez obcych osob, w pokoju jest lazienka, lodowka itd takze luksus
Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 grudnia 2014, 19:13
Gosha, weronika86 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Fasia wrote:Odwiedziny u nas są od 14-19 pytanie czy będzie mógł zostać w innych godzinach. Np w nocy czy cuś .. Trochę głupio tak w środku sali jak się jest z inną kobietą, a tu jeszcze mąż
nie wiem, nie znam się
U nas nie ma takiej możliwości, poza tym ja osobiście bym się wkurzyla jakbym leżała po porodzie a jakiś obcy facet byłby na sali. U nas nikt do sali poporodowej wejść nie może, odwiedziny na korytarzuweronika86 lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyFasia - nic mi nie mów o basenie... mi go mąż przynosił i podtrzymywał abym nie rozlała. Kazałam mu się obracać bo nie mogłam się skupić. Teraz się śmieje wtedy wkurzało mnie to że jestem bezradna.
U mnie jest dalej opcja CC nie widzę opcji aby męża przy mnie nie było albo był jakoś krótko wiadomo w ramach odwiedzin. -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyAnka1501 wrote:U nas nie ma takiej możliwości, poza tym ja osobiście bym się wkurzyla jakbym leżała po porodzie a jakiś obcy facet byłby na sali. U nas nikt do sali poporodowej wejść nie może, odwiedziny na korytarzu
Kurdę, u nas normalnie może być mąż. Jak tak napisałaś to przypomniało mi się jak mama opowiadała że mnie przez okno pokazywała lub na korytarzu stare dzieje.. -
nick nieaktualnyAnka1501 wrote:U nas nie ma takiej możliwości, poza tym ja osobiście bym się wkurzyla jakbym leżała po porodzie a jakiś obcy facet byłby na sali. U nas nikt do sali poporodowej wejść nie może, odwiedziny na korytarzu
ja też bym się wkurzyła :]
ciekawe jak to będzie, może będę miała wszystko w poważaniu jak zwykleWiadomość wyedytowana przez autora: 31 grudnia 2014, 19:16
-
nick nieaktualny
-