Kwietniówki 2015 :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Gosha oby Cię przeczucie mylilo. Niech dziecko zostanie w brzuszku jak najdłużej. Ale gdyby tak się stało, że trzeba będzie rodzic to na pewno wszystko będzie dobrze. Dzidziuś sobie poradzi wiec tym się nie stresuj
-
hwesta wrote:Gosha sprawdz to koniecznie, wiadomo ze dobrze by bylo do tego 35 tyg wytrzymac, ale wspolczesna opieka nad wczesniakami pozwala juz naszym maluchom zdrowo sie rozwijac... moj lekarz dzwonil do meza, bo to jego znajomy i kazal mi kontrolowac tez sobie cisnienie- pomiary 3 razy dziennie robic, ja mam niskie, ale mowil ze jakby sie zdarzylo mi wysokie- w co watpie to od razu tel do niego... widze, ze sie przestraszyl na powaznie dzis, ale ja wierze ze to sie wiaze z lezeniem na plecach i uciskiem
I wierze ze sie wystraszył, nie ma co sie dziwić... -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Hwesta nie znam się na materacach. Sama ostatnio o nie pytałam. W każdym razie będę się decydować właśnie na gryczano-kokosowy. Ten co wrzuciłas wydaje się być dobry. Na allegro się kilkadziesiąt złotych tańsze, a nie wiem czy czymś się różnią
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Ziolko, goscha współczuję kłopotów z ciąża aby z dzieciaczkami było oki, reszte jakoś przetrzymamy nie??
trzymajcie sie tam i dawajcie znać co i jak z wami, żebyśmy się nie martwiły, telefony podajcie zeby kontakt z wami jakis byl w razie czego..... -
Sprawdzilam jeszcze raz ta karte z data co dzis dostalam i jak byk jest napisane ze to bedzie rozmowa/podjecie decyzji co do porodu... uff.. czyli nie beda mnie ciagac po lekarzach juz..
Gosha, mantissa, MartaAlvi lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyKurcze, wlasnie sprawdzilam wyniki moczu, mam erytrocyty wykryte i napisane, ze 5-10 w polu widzenia,a norma od 0 do 3 a w badaniu ogolnym moczu napisane- "krew- malo"
Oby to nie zapowiedz znow kolki nerkowej....Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 lutego 2015, 22:36
-