Kwietniówki 2015 :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Oz kurde, dzisiaj usg. i jestem w szoku, bo lekarz na obchodzie powiedział że dziś postaramy się zrobić usg i zadecydowac czy mogę iść do domu. szok! ale się nie nakręcam, bo pewnie szyjka się skrocila, bo jednak parę razy mnie brzuch bolał i trochę z siedzeniem przeginalam, więc niewykluczone że znowu się skrocila. ale nadzieję mi dał.
CzaryMary, Lali, lysinka, Murraya, Aguś86, Justinka, Rudzia, Amy_, Agusiek89 lubią tę wiadomość
-
ja tez jeatem ale czuje sie tragicznie...jeszcze 2 klientkw odmowilo wizyty
w sumie ok no moge sie doleczyc ale zostal mi jeded jedyny jebany wazny rachunek buuuuu mam dosc problemow...luty zaliczam do nieudanych miesiecy...wszyscy chirzy..jak nie my to klienci..masakra jakas
-
nick nieaktualnyWerka - marzec będzie lepszy, zobaczysz:) kaska na rachunek jakoś się znajdzie a Wy odpoczniecie i zwalczycie choróbsko.
Iwonka - powiedzmy, że wybraneaczkolwiek nie mówię, że jest to ostateczna decyzja
iwonka1077, weronika86, Eweliśka lubią tę wiadomość
-
Bry
Misia współczuje tych nocnych spacerów.. Nie da się jej nauczyć innych por siusiania? Psa nie mam wiec się nie znam..
Mary gratulacje! Imię wybrane?)
Manti trzymam mocno kciuki! Nie nastawiajmy sie ale może się uda)
Werka kuruj się, bo widzę ze mocno Cie trzyma. Z drugiej strony gdybyś leżała to szybciej byś doszła do siebie.. Do końca lutego juz niedługo wiec głowa do góry. Marzec będzie lepszy
Jaga daj znać co tam z tobą czy zostajesz czy wracasz do domu
A ja idę spaćCzaryMary, mantissa lubią tę wiadomość
-
Hej.
Wstałam się umyć i zjeść śniadanko to przy okazji napisze.
Mary gratki kolejnego tygodnia.
Jaga trzymam kciuki zeby było ok. W szpitalu nie jest tak źle. Ja gdybym nie miała Oliwki w domu to bym mogła leżeć i leżeć.
Mantissa, ta gotowe. Jak poszłam do szpitala to mąż sie obudził i zaczął remontować pokój. Jakoś wcześniej do niego nie docierało ze moge już urodzić.