Kwietniówki 2015 :)
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
liloe wrote:Rozumiem, że z bazą? Właśnie z bazą zyskał on tak wysokie oceny, bez w sumie nie powala...Czyli jednak gwiazdki
Tak z baza, a to ze gwiazdki to nie wiedzialam.. po prostu widzialam recenzje jednej dziewczyny tu z forum nawet i sie do niego przekonalam -
JAGa oczywiście że się nie gniewam:) raczej nie jestem typem gniewacza:)
przypomnę że jedynie rozmawiałyśmy o kolejkach w których stoi się po godzinie czy po dwie a Ty wspomniałaś o 3 minutowych kolejkach, wybacz ale w takiej to chyba wstyd poprosić o przepuszczenie.
nie poruszam tematu pracy i młodocianych mam, a jedynie długich męczących kolejek, nie jestem za wykorzystywaniem do bólu lecz za rozsądnym wykorzystywaniem.
no i off corse też przepuściłabym kogoś kto by mdlał z bólu, trochę przerysowałaś temat ale okej:) myślę że każdy zachował by się dokłądnie tak samo jak Ty w tamtej sytuacji.
dla mnie na dzień dzisiejszy Cybex Aton II nie znam się na gwiazdkach a ten ma dużo, zresztą przy córce miałam zwykły fotelik dołączony do zestawu z wózkiem spełniał swoją funkcję odpowiednio:)
Cybex optócz tych gwiazdek po prostu mi się podoba:)Krysti lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyJaga wrote:Robotka pkt widzenia zależy od pkt siedzenia.
Mówisz wykorzystywać to co nam się należy...... a co się należy kobiecie w ciąży?Rozumiem prawie wszystko bo właśnie takie wykorzystywanie oczywistego doprowadziło do tego , że młode kobiety w wieku rozrodczym są poniewierane w pracy , nie chcą takich kobiet przyjmować do pracy ( w sumie się nie dziwie przyjdzie na 3 miesiące do pracy , zusy trzeba płacić a taka pannica zaraz na zwolnienie ciążowe pójdzie), nie chcą przepuszczać w kolejkach( bo pannica w 5 tygodniu ciąży jest i jej kuźwa ciężko postać 3 minuty w kolejce), patrzą na nas ciężarne jak na dziwaków i zło konieczne. Dlaczego? Bo nadużywane są nasze właśnie przywileje.