X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Kwietniówki 2015 :)
Odpowiedz

Kwietniówki 2015 :)

Oceń ten wątek:
  • Ida Autorytet

Wysłany: 18 listopada 2014, 21:57

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lwica wrote:
    Ladne te ubranka widać ze nie zniszczone:)
    Tak, są naprawdę w dobrym stanie. Niektóre chyba nawet nieużywane. No i są takie ciepłe kurteczki czy co tam (nie znam się) na zimę. nie wiem czy mi się przydadzą, ale są ;)

Lwica, Fasia lubią tę wiadomość

• MłodaDama Autorytet

Wysłany: 18 listopada 2014, 21:58

Cytuj  /     /  Zgłoś
    A tak nawiązując do nadrabiania was hihi
    Dziewczyny między mną a moim są 3 lata różnicy ja mam 19 a on 22 :) Hehe

Co do snów to najczęściej śnią mi się totalne pierdoły ale duuużo snów które miewam są na tle erotycznym z czego jestem w szoku,bo wcześniej nie było takich snów jakoś dużo a teraz haha;D natomiast zero snów o ciąży póki co ;P

Co do spraw ykhm :) to u nas licho ja jakoś boje się o maleństwo szczególnie teraz tak jakoś ten brzuszek to wszystko.Nie mogę się przemóc a mój tak bardzo by chciał hihi ale nie nalega jest kochany :)

Kurczę jeszcze nie pstryknęłam sobie fotki z 21 tyg xd hehe może jutro to wam pokaże :)

Oooo i co najważniejsze i gardło wyleczone i wczoraj zrezygnowałam z dawki normalnych kropli,myśle se i tak mało będę spała więc kicham na to a co ;p rano wstaje i calusi dzień mimo,że katar jest mogłam oddychać aaaa jaka ulga więc już wiem,że katar też przechodzi :) ulga jak nie wiem :) Udało się domowymi sposobami hihi w co nie mogę uwierzyć,bo ja kurcze tylko mnie brało zaraz febrisan i krople ,neo angin masa leków i to zawsze także super

Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 listopada 2014, 22:07

Lwica, Fasia, mantissa lubią tę wiadomość

3i49tv73dij0ph5n.png

f2wl2n0aq925hkns.png

om/tickers/bdhz0tsdh6vmhr9d.png[/img][
  • sylvia007 Autorytet

Wysłany: 18 listopada 2014, 22:07

Cytuj  /     /  Zgłoś