X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Lipcowe mamy 2021
Odpowiedz

Lipcowe mamy 2021

Oceń ten wątek:
  • Kama_86 Autorytet

Wysłany: 14 listopada 2021, 22:10

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natka95 wrote:
    Dziewczyny jak to jest, bo nie mam doświadczenia :D
    Czy wasze dzieci jak płaczą i coś im ewidentnie nie pasuje, nudzą się etc to też się prężą, wyginają itd? Mam problem z odróżnieniem takiego płaczu z rozdrażnienia z płaczem z powodu bólu brzuszka. Mały się pręży, wygina do tyłu i wyje, zwykle przed snem... Ale czasem też na macie i gdziekolwiek. Wygląda to jakby bolał go brzuch, po podkurcza też nerwowo nozki, natomiast czasem w takich sytuacjach da się go zabawić i wtedy się śmieje i jakby zapomina o tym bólu.
    I teraz nie wiem czy wyje bo coś go boli, czy tak po prostu 🧐 jak to odróżnić..

Mój się pręży jak jest już mocno zmęczony i się denerwuje, bo chce mu się spać. Jak go biorę na ręce to się wygina do tyłu.
    Jak jest zmęczony, ale nie zdenerwowany to jak go noszę, zaczyna mi coś "opowiadać" i się uśmiechać.

Co do sklepów, jak muszę zrobić zakupy, to najczęściej go biorę, bo nie mam wyboru, ale do galerii nie chodzimy. Jutro chyba pojedziemy pierwszy raz po prezent na urodziny młodej. Sama zresztą nie lubię po galeriach chodzić.
    Nie wydaje mi się, żeby chodzenie po sklepach i urzędach rozwijało jakoś dziecko społecznie. Moja trzylatka rzadko miała do czynienia z obcymi przed pójściem do żłobka. Mi mówili niektórzy, że jak od piersi nie odstawię to będzie ciężko. A przeszła adaptację bezproblemowo. Później dostała się do żłobka państwowego to w 2 dni się przyzwyczaiła do nowego miejsca, dzieci i pań.

U nas z kupami różnie. Przeważnie po kilka na dzień. Czasami mam wrażenie, że co chwila zmieniam pieluchy, a innym razem jest jedną kupa na dzień. W nocy już od jakiegoś czasu nie zmieniam pieluch.

Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 listopada 2021, 22:22

• LENi Autorytet