Lipiec 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
Ejrene wrote:U mnie też cisza puki co. A kiedy masz teraz wizytę? Ten wózek na który się zdecydowałaś ma plastikową gondolę?Ejrene wrote:_analiza zgadzam się z Tobą. Po porodzie to się zacznie, czemu płacze, ulewa, kupa jakaś nie taka co to za wysypka itd. A im dziecko większe tym inne zmartwienia.
ale pewnie macie rację. Szczególnie przy pierwszym dziecku panika z byle powodu. Trochę mnie to przeraża, ja jestem kompletnie zielona w temacie. Nigdy nie trzymałam na rękach dziecka młodszego niż 4 miesiące. Mam nadzieję, że może szkoła rodzenia rozwieje trochę wątpliwości. Czytam poradniki, ale nic nas nie wyszkoli tak jak życie
Ejrene, aisa lubią tę wiadomość
6.06.2015 Aniołek (8tc) -
Dziewczyny to jest właśnie straszne
Ciąża piękny wyjątkowy stan a tak na krawędzi tyle zmartwień non stop.
Ja też zaczynam wg USG 5 miesiąc
Moja wizyta u Gin była ok. Wyniki cytologij za 3 tygodnie a bolało jak cholera przy pobieraniu.
Serduszko bije 148/min
usg mogę zrobić najwcześniej 23 lutego. Ja chyba zejdę do tego czasu!
Ja z włosami nie mam wielkiego problemu chociaż coś tam wypadają... Ale nie dużofryzjer mówi że sporo włosów mam nowych i nie Muszę się martwić....
U nas w domu kłótnia a teraz grobowa cisza...Maka, eve90, kot_bury, aisa lubią tę wiadomość
-
olcia_2209 wrote:Moje włosy też wypadały garściami w pierwszym trymestrze, teraz się poprawiło.
CO do mocniejszego owłosienia na całym ciele plus na brzuchu - gdzieś wyczytałam, że to oznaka, że w organizmie kobiety pojawił się testosteron, co oznacza, że będzie synekCzy u kogoś to się potwierdza?
To mi się sprawdza... Na brzuchu mi łonowce wyskakują... Na razie tępie pensetą.. Ale co jak będzie tego więcej, nie wiem.Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 lutego 2016, 11:58
-
Wiola90 wrote:Nie pocieszyłyście mnie