Partner Akcji

AKCJA "SUPLEMENTY Z SENSEM"

Suplementacja w ciąży a wytyczne ekspertów. Poznaj kluczowe składniki dla mamy i dziecka 👇
SPRAWDŹ
Partner Akcji

DHA z alg czy ryb? Sprawdzamy, dlaczego DHA z alg zyskuje na popularności wśród przyszłych mam.
SPRAWDŹ
Partner Akcji

Przytłoczona zbyt wieloma zaleceniami?
Poznaj 7 składników rekomendowanych przez ginekologów w jednej formule👌
SPRAWDŹ
Partner Akcji

Przytłoczona zbyt wieloma zaleceniami?
Poznaj 7 składników rekomendowanych przez ginekologów w jednej formule👌
SPRAWDŹ
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne LIPIEC 2018
Odpowiedz

LIPIEC 2018

Oceń ten wątek:
  • muminka83 Autorytet

Wysłany: 28 listopada 2017, 09:58

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cynamonkowaaa wrote:
    Hej dziewczyny:) Ja badania robiłam zaraz przed ciąża, bo miałam straszne bole głowy, wiec mam w miarę aktualne, ale z racji ze co tydzień jestem u lekarza to na pewno powie mi kiedy zrobić kolejne:) Miałam tez tydzień po owulacji tomografie głowy, co spędza mi sen z powiek ale tłumacze sobie ze nie miałam wtedy prawa wiedzieć o ciazy...Wyczytałam tez ze na takim etapie działa zasada wszystko albo nic.
    Jakie plany dzisiaj macie?;) U mnie kolejny dzień w łóżku...Z jednej strony wiem że muszę leżeć, a z drugiej już tak bardzo mnie to meczy :( No ale robie to dla dzidzi:) Jeszcze z racji tego ze mam za dużo nie wstawać, nie mam jak dowiedzieć się w dziekanacie jakie mam ewentualne opcje, może poproszę jakąś koleżankę.. Muszę to wszystko ogarnac :)
    Tomografia nie szkodzi. Sporo kobiet nawet w bardzo zaawansowanej ciąży miała i jest ok. Spokojnie.

km5stv73rapnq6l1.png

1kk0kqi1j0sm7nn1.png
    f2w3j6yxtqgznue5.png

• Urszulka89 Autorytet

Wysłany: 28 listopada 2017, 09:59

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ineczka wrote:
    Ja robiłam wczoraj cały pakiet, który muszę mieć na następna wizytę wiec lżejsza o kilka stówek.Teraz mam koniec 8tyg :)