LIPIEC 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
Cynamonkowaaa wrote:Hej dziewczyny:) Ja badania robiłam zaraz przed ciąża, bo miałam straszne bole głowy, wiec mam w miarę aktualne, ale z racji ze co tydzień jestem u lekarza to na pewno powie mi kiedy zrobić kolejne:) Miałam tez tydzień po owulacji tomografie głowy, co spędza mi sen z powiek ale tłumacze sobie ze nie miałam wtedy prawa wiedzieć o ciazy...Wyczytałam tez ze na takim etapie działa zasada wszystko albo nic.
Jakie plany dzisiaj macie? U mnie kolejny dzień w łóżku...Z jednej strony wiem że muszę leżeć, a z drugiej już tak bardzo mnie to meczy No ale robie to dla dzidzi:) Jeszcze z racji tego ze mam za dużo nie wstawać, nie mam jak dowiedzieć się w dziekanacie jakie mam ewentualne opcje, może poproszę jakąś koleżankę.. Muszę to wszystko ogarnac -
Ineczka wrote:Ja robiłam wczoraj cały pakiet, który muszę mieć na następna wizytę wiec lżejsza o kilka stówek.Teraz mam koniec 8tyg
-
Loczek2018 wrote:A ja z leki załamana - drugi dzień z rzędu męczą mnie zatoki i nie wiem czym sie ratować. Poza tym poszłam dziś rano na pierwszą wizytę - z NFZ i jestem załamana. Nic nie wiem. Lekarz 3x wywalił mnie z gabinetu - najpierw bo pielęgniarki zgubiły moją kartę a potem bo nie zmierzyły mi ciśnienia, wywiad lekarski - 5sekund, badanie 1palcem pomacane, jakis wróżbita ze na podstawie tego jest w stanie określi ze jest ok. Kolejna wizyta 21grudnia. I nic nie wiem:(. Na USG na określenie wieku ciąży mam przyjść za tydzień. Kurde cieszę sie ze za 3,5h mam wizytę prywatną bo płakać mi sie chce, moze wreszcie cos sie dowiem a chociaż ktos sie mną w ogóle zainteresuje:(.
Loczek2018 lubi tę wiadomość
-