LIPIEC 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
PixiDixi wrote:Tez rozki kupie,pidobaja mi sie dwusyronne z jednej bawelna z drugiej minky,ale sie zastanawiam czy nie bedzie to za cieply rozek jak jest minky. Jak myslicie?
PixiDixi lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Po porodzie maluch ma jeszcze problemy z utrzymanien temp.takze tak, tez w sumie jak beda upaly rzedu 35 stopni to wtedy owiniesz w taki kocyk bambusowy co Madzia polecila i będzie oki.
KarolinaDe, Agniechaaaa, magdaaq, Loczek2018 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
ja nie znam się kompletnie na wózkach i obrotowe kółka kojarzą mi się tylko i wyłącznie z problemami w stylu chcę jechać prosto a to skręca
nie rozpatruję wózka w kategorii stylu - to u mnie na drugim planie. Plusem dla mnie przy tym wózku wydaje się:
- głęboka gondola
- pompowane koła
- amortyzatory
- opcja kołyski w wózku
- możliwość montażu w przodem lub tyłem do kierunku jazdy
- waga
- kompaktowość
ale nie wiem czy to wszystko warte ceny wózka
-
Shadee tez tak myslalam ....dopoki nie sprobowalam i zawsze mozesz zablokowac i jedzie np.w trudnym tetenie prosto. Obrotowe kolka to duza wygoda. Te punkty,ktore wymirnilas to sa najwazniejsze cechy i jak masz kase to kupuj,nie bedziesz zawiedziona.
shadee lubi tę wiadomość
-
Shadee ja mam obrotowe w moim tutku granderze i sa spoko
musze tylko nowe opony kupić, bo moje mają już 6 lat
ja szczerze polecam kupić uzywaną gondolę i jakaś fajną spacerówkę. Magda tez pisała, ze miała adamex i gondola ok, a i tak sprzedała.
Ja mam na liście zakupów:
łozeczko ( szukam uzywki ), materac latekswoy, kocyk bambusowy, te pieluszki muslinowe, mysle o laktatorze ale recznym jakbym chciała gdzies wyjscciuszki to zobacze co dostane, lezaczek- bujaczek mam, rozki mam 2:P jeden babski, drugi chlopiecy, otulacz tez mam, reczniczki mam. Musze kupic taki aspirator elektryczny do noska- Pixi widzialas je? i wszytsko do higieny dla malucha, dla siebie czesciowo mam
PixiDixi lubi tę wiadomość
-