Listopadowe mamuśki 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
No właśnie lekarz mi się pytał czy napewno nic nie czuję, bo pokazywało między 60 a 80 i od razu mi badanie szyjki zrobił, ale szyjka długa i zamknięta. Dostałam kroplówkę z magnezem i dziś na razie spokój z tym napinaniem.
-
karmelowaaa ja też kupiłam ten najzwyklejszy aspirator Nosefrida. Siostry doradziły ten do odkurzacza jak dzidzia trochę starsza będzie. No i w wodę morską w sprayu się zaopatrzyłam
Też mi się udało upolować te przescieradełka, ale klinów już niestety nie. Wczoraj jeszcze w Lidlu dokupilam przescieradełka, bo były w dwupaku po 25 złWiadomość wyedytowana przez autora: 10 października 2018, 10:00
-
Karmelowa tak umówiona jestem z lekarzem że jadę 31 października do szpitala bo on ma dyżur wtedy i tego samego dnia mi zrobi cc.
Zapytałam go czy na pewno badamy tylko jedno dziecko to powiedział dosadnie że już o tym rozmawialiśmy i że trzeba się skupić na zdrowym i zapytał co zrobimy jak wyjdzie źle ktg drugiego ? Powiedziałam że w sumie to nic.. przykro mi się zrobiło myślałam że się rozplacze na wizycie ale wiem że on tak musi konkretnie mówić a nie się uzalac nade mną. Zapytałam też o chrzest bo bardzo mi na tym zależy. Powiedział że on nie wpuszcza księży od razu po operacji albo podczas bo robi ważna robotę i u nich jest tak że pielęgniarka chrzci i jest to respektowane przez Kościół i że jeśli dziecko będzie żyło trochę dłużej to można iść do kaplicy albo ksiądz później może przyjść.
Ogólnie wiadomo już się z tym trochę pogodzilam (chociaż z czymś takim chyba nie da się pogodzić do końca).
Bardziej się boję tego wszystkie po.. przeraża mnie fakt że mogę mieć pogrzeb z malutkim drugim dzieckiem i jak mówić o tej tragedii innym.. boję się swojej reakcji na pytania "nie bliskich" a gdzie drugi maluszek - taka sytuacja mnie chyba sparalizuje. Teraz już modlę się o sile bo nie chce zaniedbać drugiego dziecka i nie chce się załamać.Jezu ufam Tobie -