Listopadowe szczęścia 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
małamama wrote:beta z wczoraj ponad 11000 i sam lekarz mówi że powinno coś już być widac. Sprzęt ma b. dobry, najlepszy na okolice. A mój pęcherzyk jest jakiś zniekształcony , taki jabby rozciągnięty. I z tego co wyczytałam ze zdj. to 1.63cm/ 0.58cm/062cm dodam ze to chyba w 3d wymiary , nie wiem nie znam się a z tego wszystkiego nie dopytałam o rozmiar.
Tzn lekarz powiedział ze jest zniekształcony?
Mój w poniedziałek mial 1,31 ale mi powiedziała ze jest okragly
Chociaż dla mnie jest właśnie taki rozciągniętyWiadomość wyedytowana przez autora: 16 marca 2016, 16:48
-
tomania2806 wrote:ja idę do gin w wtorek tak mnie lekarz nastraszyl ciąża pozamaciczna przez tel to stwierdził ze juz nie wroce do niego
ide do innego i bd wtedy w 6 tygodniu i mam nadzieję ze bd juz serce
Tomania ale na jakiej podstawie przez telefon mógł ci tak powiedzieć?
Boże ja juz sił nie mam na tych lekarzy -
małamama :
każda ciąża jest inna, warto poczekać i się nie denerwować, żeby nie stresować maleństawa.
pati85:
idź szybko do gina. Plamienia się zdarzają, moja koleżanka nawet miała krwawienia i wszystko było dobrze, ale lepiej dmuchać na zimne.
katerineczka:
nic mnie nie boli, czuje się dobrze. W pierwszej ciąży beta rosła książkowo, aż do 22tys. i zaczęła spadać - puste jajo, pęcherzyk też zaczął się zniekształcać i miałam łyżeczkowanie. W drugiej ciąży nie robiłam bety, ale w 5t2d zaczęły się plamienia -takie jasne, nawet nie była to krew tylko zabarwiony śluz-dzień później byłam u gina,był pęcherzyk i echo zarodka, przepisał leki na podtrzymanie ale nie pomogło bo 2 dni później zaczęłam krwawić, miałam dreszcze, gorączkę, zawroty głowy, pojechałam do niego pęcherzyk był niekształtny, jajowaty. A w trzeciej ciąży po półtora tygodnia od pozytywnego testu beta z 300 spadła do 80 mimo brania leków na podtrzymanie (myślę że to była biochemiczna) i poprostu dostałam okres.
-