Listopadowe Szczęściary 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
K@sia wrote:Wichrowe nie znam się, pediatra tak powiedział mi żeby spróbować na jakiś czas odstawić nabiał żeby wykluczyć czy nie od nabiału mój Mały ma problemy z brzuszkiem. Jeśli tak to nie działa to przepraszam za wprowadzanie w błąd
Tzn. nie zadziała, jeśli ma chodzić o laktozę konkretnie.
Ale zbyt szybko niestety szasta się dietą eliminacyjną. Mnie powiedziała lekarka, że młoda musi się przemęczyć a ja z nią... Bo to norma dla niemowlaka niestety i nie ma co diety zmieniać ani podawać niczego. No to się męczymy9 tc (*) 24.01.2016
3 córki
06.11.2017
01.07.2020
07.01.2023 -
Rozumiem. Ponoć te dolegliwości przechodzą po skończonym 3 miesiącu. Ja i tak do kawy leje mleko, nie dajmy się zwariować. Mój to ogólnie ma teraz fazę na niespanie w nocy, ale nie ze się pręży czy płacze. Patrzy się i guga coś po swojemu. Miałam przerwę w spaniu w nocy od 24 do 03. Mam nadzieje ze nie potrwa to zbyt długo bo już chodzę jak zombie.
-
K@sia wrote:Rozumiem. Ponoć te dolegliwości przechodzą po skończonym 3 miesiącu. Ja i tak do kawy leje mleko, nie dajmy się zwariować. Mój to ogólnie ma teraz fazę na niespanie w nocy, ale nie ze się pręży czy płacze. Patrzy się i guga coś po swojemu. Miałam przerwę w spaniu w nocy od 24 do 03. Mam nadzieje ze nie potrwa to zbyt długo bo już chodzę jak zombie.
U mnie jest to samo. Pierwsza przerwa 22:00-00:00, druga zwykle 2:00-4:00. Leży i kwiczy w łóżeczku, czasem raz coś zapłacze i przestaje. Czasem chce, żeby ją wziąć na ręce, albo przytulić w łóżku. Mąż śpi jak zabity, a ja mam oczy jak 5 złotych i jestem wiecznie w trybie czuwania -
Alma84 wrote:Robię rowerek, ruchy okrężne wokół pępka i tak jak zalecają na opakowaniu Windi katetrt: "na przemian prawą i lewą stronę brzuszka, kierując dłoń do wewnątrz i do dołu. Powtórzyć masaż 3-krotnie z każdej strony, aby przesunąć gazy jak najbliżej odbytu"