Listopadowe Szczęściary 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
IZA92, u mnie podobnie jak u ciebie, tzn taki kształt brzucha i tak samo wystaje, tyle, że ja widzę, że ty jesteś wyższa, u mnie o wiele krótszy tułów
KotkaPstoka, no ty już nie ukryjesz chyba ciąży, śliczny brzuszek
pako_mrrr dzięki za miłe słowa, w ogóle ciepło na sercu się robi jak się czyta te wszystkie pozytywne relacje z wizyt
pako_mrrr lubi tę wiadomość
-
Kurcze, a u mnie to jeszcze nic a nic nie widać. Ale ja i tak mam swoje 10 kgs nadwagi, więc młode ma się gdzie schować.
Wyglądam jak zawsze, tylko bardziej zmęczona i zgorzkniała.
Się wam nie pokażę, bo zdjęć sobie nie robię i nie będę. Mam uraz z dzieciństwa (jestem córką fotografa) i odkąd mogę już decydować, jestem tylko na tych zdjęciach , na których być muszę ;P -
chyba każdemu się inaczej to wszystko rozkłada. Ja mocno poszłam "do przodu". Jak stoję prosto to nie widać nic, nawet mam jeszcze całkiem niezłe wcięcie w talii, ale z boku to nie ma zmiłuj
Ja nie lubię do zdjęć pozować, ale moje kumpele namawiają, żeby sobie zrobić maksymalnie dużo zdjęć w ciazy bo większość z nich nie ma żadnej pamiątki z tego czasu. No nic, zabiorę do walizy piękne obcisłe kiece i niech mąż mi strzela foty nad Sekwaną
Udanej majówki dziewczyny, mi przed wyjazdem zostało jeszcze jutrzejsze usg, ale to już raczej idziemy na seans filmowy z wnętrza macicy -
P.S. zjadłam kawałek kotleta schabowego - całego nie dałam rady, ale tak 1/3. A ja nie jem wieprzowiny, w ogóle nie lubię mięsa, rzadko jem nawet indyka, a świnki nie jadłam już mnóstwo lat... (raz że zdrowe nie są, a dwa że szkoda mi ich strasznie).
Poszłam zjeść coś na lunch i zestawem na dziś był właśnie schabowy z ziemniakami. No i kurde nie mogłam się powstrzymać. Aż mi teraz głupio ;/ -
Mietata, 170cm
Wcięcie w talii też jeszcze mam
Teściowa się śmieje, że nie wyobraża sobie mnie na tych patykach z dużym brzuchem.