Listopadówki 2014
-
WIADOMOŚĆ
-
Moja Mama wczoraj była na jakiś wyprzedażach w Biedronce, nakupowała pełno gadżetów dla dzieci, między innymi to:
http://www.sosrodzice.pl/siateczka-do-karmienia/
Co myślicie? Używała, któraś z mam?
Ja nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego
Chyba zabiorę się za obejrzenie filmu o Wałęsie...no bo co tu robić...Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 lipca 2014, 13:15
-
Dziewczyny jakie butelki kupujecie?
Czym się różni np ta
http://allegro.pl/avent-butelka-natural-125ml-smoczek-0m-i4429470130.html
od tej
http://allegro.pl/philips-avent-butelka-antykolkowa-125ml-smoczek-i4435156653.html
Niby pisze tam coś w opisie ale jak to jest w praktyce? Co jest wygodniejsze?
A może taka?
http://allegro.pl/lovi-butelka-150ml-aktywne-ssanie-smoczek-0m-i4432000044.html
http://allegro.pl/butelka-150ml-smoczek-0-m-tommee-tippee-0-bpa-i4405833005.html
Jeju czuje że coraz bardziej jestem zielona...Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 lipca 2014, 13:55
-
Madlen222 wrote:Moja Mama wczoraj była na jakiś wyprzedażach w Biedronce, nakupowała pełno gadżetów dla dzieci, między innymi to:
http://www.sosrodzice.pl/siateczka-do-karmienia/
Co myślicie? Używała, któraś z mam?
Ja nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego
Chyba zabiorę się za obejrzenie filmu o Wałęsie...no bo co tu robić...
Widziałam te siateczki w smyku i wydają mi się świetnenapewno takie kupię chociażby żeby dzidziuś potem jabłuszko lub coś sobie muldał
Ale doświadczenia z dziećmi nie mam i nie wiem co z tego wyjdzieMadlen222 lubi tę wiadomość
-