Listopadówki 2014
-
WIADOMOŚĆ
-
Cześć dziewczyny. Podczytuję was od samego początku
Czy mogę do Was dołączyć ?
Termin porodu mam na 28 listopada , a pod sercem noszę dziewuszę Olę.
Z wykształcenia jestem pielęgniarką pracującą w szpitalu na IP i w Przychodni Lekarza Rodzinnego .
Starliśmy się o naszą dzidzię prawie 3 lata i udało nam się dzięki lekom i inseminacji.
Pozdrawiam was serdecznie
Goplana, Amnezja, Nata, xpatiiix3, Marzena27, Viviana, Reverie, Mamadomina, Lavendula, zupaztytki, Madlen222, anusiaa90, blue00, pinsleepe, KUNIAK, sisiiii, mada_lena, misiaczk25, FK81, Evik, Maga31, Agusia ;), RewolucjaSięDzieje, Ninusia, Rybka Nemo, lkc, Milaszka, Dotty84, Strupka lubią tę wiadomość
-
Witaj caterina :-)gratuluję córeczki. Pati dawaj fotosy:-)Desou fajnie,że już w domku,kciukam za czwartek. Goplana nieźle dzisiaj odwalałaś. Ja byłam na łupach kupiłam ciuszków znowu,zorientowałam się w cenach mniej więcej w sklepie. Teraz tylko kasa i na zakupy hehehe.
caterina lubi tę wiadomość
-
Caterina witamy
talia nie martw się możesz tylko delikatnie dietkę zarzucić w sensie słodycze odstawić (cukier ograniczyć) i jeść jak jesz no i owoców wieczorem nie jeść hehe bo raczej wszystko ok jest, ale dla świętego spokoju sie skonsultuj z ginkiem na wizycieale wydaje mi się ,że jest ok ewenualnie mogą zalecić tylko profil, by zobaczyć jak w ciągu dnia cukry są
No więc po kolei zarzuce troche tego jest więc kolaże porobiłam, żeby nie robić Wam tasiemca hehe i tak sobie odpoczywaliśmy z rodzinkąMoi bracia Natan 7lat i Kacper (ten popierdzielony..) 11 lat, no i mój kochany syneczek 17-misięczny Marcelek
Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 lipca 2014, 17:07
Amnezja, Viviana, e_v_e, Mamadomina, zupaztytki, Lavendula, Madlen222, anusiaa90, blue00, desou, pinsleepe, KUNIAK, RewolucjaSięDzieje, mada_lena, misiaczk25, FK81, Evik, Maga31, Rybka Nemo, lkc, caterina, Goplana, Strupka lubią tę wiadomość
Livia
Nela
Marcel
-
Sprawdzanie cukrów po posiłku