X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Listopadówki 2014
Odpowiedz

Listopadówki 2014

Oceń ten wątek:
  • talia22 Autorytet

Wysłany: 29 lipca 2014, 16:36

Cytuj  /     /  Zgłoś
    odebrałam wyniki i niby jest ok ale w sumie na pograniczu normy i się oczywiście znowu schizuje i tak na czczo - 92,9 mg/dL norma do 99, po godzinie 143 mg/dL norma ponizej 180, po 2 godzinach 139,6 mg/dL norma poniżej 140

f2w343r88uf9xtcb.png

• caterina Koleżanka

Wysłany: 29 lipca 2014, 16:46

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny. Podczytuję was od samego początku :-)
    Czy mogę do Was dołączyć ?
    Termin porodu mam na 28 listopada , a pod sercem noszę dziewuszę Olę.
    Z wykształcenia jestem pielęgniarką pracującą w szpitalu na IP i w Przychodni Lekarza Rodzinnego .
    Starliśmy się o naszą dzidzię prawie 3 lata i udało nam się dzięki lekom i inseminacji.
    Pozdrawiam was serdecznie :-)

Goplana, Amnezja, Nata, xpatiiix3, Marzena27, Viviana, Reverie, Mamadomina, Lavendula, zupaztytki, Madlen222, anusiaa90, blue00, pinsleepe, KUNIAK, sisiiii, mada_lena, misiaczk25, FK81, Evik, Maga31, Agusia ;), RewolucjaSięDzieje, Ninusia, Rybka Nemo, lkc, Milaszka, Dotty84, Strupka lubią tę wiadomość

wnidl6d8vwkrzqrv.png
  • caterina Koleżanka

Wysłany: 29 lipca 2014, 16:47

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak tu się sygnaturkę robi ?

wnidl6d8vwkrzqrv.png
  • Amnezja Autorytet

Wysłany: 29 lipca 2014, 16:55

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pati,wrzucaj :) Czekamy :)
    Caterina zapraszamy :) Wpisuj się od razu do tabelki na pierwszej stronie.
    Desou,dobrze że już jesteś w domku.

Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 lipca 2014, 16:56

caterina lubi tę wiadomość

iv099vvj4abuqmrh.png

iv099vvjdav4mq3w.png
  • talia22 Autorytet

Wysłany: 29 lipca 2014, 16:58

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Caterina witamy:)

f2w343r88uf9xtcb.png

• Nata Autorytet

Wysłany: 29 lipca 2014, 16:59

Cytuj  /     /  Zgłoś