X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Lublin / Lubelskie
Odpowiedz

Lublin / Lubelskie

Oceń ten wątek:
  • Anjouek Autorytet
    Postów: 298 212

    Wysłany: 7 października 2016, 20:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Reni1982 wrote:
    Wróciłam i jestem :) Lekarz mówi że jest wszystko dobrze, nie ma powodu do obaw :))) uff

    to super :) pewnie kamien z serca :)

    Reni1982 lubi tę wiadomość

    cXUFp2.png

    461775lyax060s2m.gif
  • hewa81 Autorytet
    Postów: 1509 1244

    Wysłany: 7 października 2016, 20:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Reni1982 wrote:
    Wróciłam i jestem :) Lekarz mówi że jest wszystko dobrze, nie ma powodu do obaw :))) uff

    Widzisz ... super wieści. Ale co przeżyłas to Twoje.
    Także teraz luzik, odetchnij :)

    Reni1982 lubi tę wiadomość

    Im bardziej w życiu ma się pod górkę.... tym piękniejsze będą później widoki
    n59yk6nlzydvnhbr.png
    ........................................................................
  • milagro Autorytet
    Postów: 537 515

    Wysłany: 7 października 2016, 21:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Reni1982 wrote:
    Wróciłam i jestem :) Lekarz mówi że jest wszystko dobrze, nie ma powodu do obaw :))) uff

    Bardzo się cieszę, ze wszystko dobrze:) Teraz już spokojnie możesz się cieszyć ciąża i maluszkiem.

    Reni1982 lubi tę wiadomość

    Tosiu czekamy na Ciebie :)
    hchys65g0858ajku.png
    30 tc - 1430g 34tc- 2182g
  • viowieczka Autorytet
    Postów: 379 238

    Wysłany: 7 października 2016, 21:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Reni super wiadomość :).

    Hewa co do kobiet po cesarkach bo wcześniej mi to umknęło. Pionizacja jest po 12 godzinach. Po tym czasie przychodzi położna i pomaga Ci wstać, chyba idziesz do toalety, no i musisz sie rozruszać. Dziecko przynoszą Ci do karmienia, ale nie wiem po jakim czasie i chyba już z Toba zostaje. Tyle wynika z moich obserwacji :P.

    hewa81 lubi tę wiadomość