Lutówki 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
KlaudyŚ wrote:I za to ja zostaje prywatnie ,ale nie wiem czy od mojej ginekolog-poloznej nie przenieś sie do połoŻnej bo podobno jest ordynatorem na porodowce
Ja mam świetnego lekarza ginekologa tylko problem polega na tym, że jest ordynatorem w Kozienicach a od Warszawy to spory kawałek chciałabym znaleźć kogoś bliżej -
Hejka
Trzymam kciuki za wasze wizyty i bety
No ja miałam zacząć zdrowo się odżywiać, a najlepiej mi smakuje Biała bułka z serkiem topionym i to mogę dwie wcisnąć - no to jakiś skandal.Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 czerwca 2016, 10:19
Olaf 08.07.2011
Leon 31.08.2015
Tola 02.02.2017
...I Nasza niespodzianka Lidia 06.03.2019 -
Hela kurde, wiesz co,nie chciałam się przyznać, ale jestem pielęgniarka, na Twoim miejscu zlozylabym zażalenie na ta rzekoma pseudopolozna, bo pewnie takowa tam siedzi. Można iść do dyrekcji i złożyć oficjalna skargę. Skoro nie ma miejsc, można oznajmić to w inny sposób, bardziej ludzki,humanitarny!! Z reszta po to są składki odprowadzane, żeby korzystać z gabinetów na NFZ!! Nie każdego stać na wizyty prywatne.
Zgłoś to, niech zrobią z kobietą porządek -
w moim labo są w ogóle jakies dziwne normy, wszędzie gdzie piszą dziewczyny to jest łądnie rozpisane
3-4 tydzien i potem kolejne a u mnie jest tak:
* poniżej 5- brak ciąży
* 5-25 - może wskazywać na wczesną ciążę
wyżej niż 25 - ciąża, wskazna powtórka badania po minimum 48h
1-10 tydzień - 202-231 000
11-15 tydzien- 22536- 234 000
strasznie duże rozpiętości ;/ lepiej sie odczytuje wynik jak podają dokładniej te tygodnie a nie co 10 ;/ -