X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Lutówki 2017
Odpowiedz

Lutówki 2017

Oceń ten wątek:
  • vitoria Autorytet
    Postów: 625 253

    Wysłany: 23 stycznia 2017, 20:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marsjanka jak ufasz lekarzowi to sie go trzymaj. Ciesze sie ze sprawy sie klaruja I wiesz juz co dalej bedzie. Ile przed terminem wyznaczyl ci to ciecie?

    Marsjanka2 lubi tę wiadomość

  • Krystyna Ekspertka
    Postów: 168 106

    Wysłany: 23 stycznia 2017, 20:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bebag przeczucia przeczuciami :) nie ukrywam że też bym chciała wcześniej urodzić- tak 14 lutego :)
    Syna urodziłam tylko 4 dni przed terminem, a teraz zobaczymy,
    Jestem ciekawa co mi teraz lekarz powie, chyba pierwszy raz nie mogę się wizyty doczekać.

    bebag lubi tę wiadomość

  • elukkkcha245 Ekspertka
    Postów: 186 95

    Wysłany: 23 stycznia 2017, 20:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratuluje Czarna. Odpoczywajcie teraz.

    Wszystkim chorym mamusia życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Oraz maluszka również.

    ea895dd043.png
  • zbikowa Autorytet
    Postów: 2155 8099

    Wysłany: 23 stycznia 2017, 20:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AguŚka89 wrote:
    Zbikowa a jakie te cisnienie masz teraz w domu? Bo to nie ma zartow.
    153/98
    151/91
    poczekam do rana i zadecyduje co dalej

  • MamaZtrójmiasta Autorytet
    Postów: 263 212

    Wysłany: 23 stycznia 2017, 20:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kurcze zbikowa to duże masz to ciśnienie, a leżysz plackiem, czy takie ciśnienie masz jak jesteś aktywna?

    mi wyraźnie dwóch ginów powiedziało jak cińnienie 150/100 do szpitala jechać.

    km5svcqgq5dggbpx.png
    córeczka 2010 córeczka 2012
  • livia30 Autorytet
    Postów: 7923 4598

    Wysłany: 23 stycznia 2017, 21:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zbikowa ja z takim cisnieniem w pierwszej ciazy w szpitalu wyladowalam. Dziwnie, ze nie zareagowali wcale u Ciebie :-/