MAJ 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
mon!ta^ wrote:Odnośnie słodyczy i jedzenia to ja mam bzika na tym punkcie i nikt mi nie będzie zmieniał żywienia małego fakt mam trochę nasrane xD ale nie daje słodyczy jedynie takue dla malutkich dzieci lub jak sama coś zrobię owoce dostaje. kisiel sama robie itd
coca cola chipsy frytki z frytury oooo na pewno nie i mc donald oraz kfc toxo daleko. nie ma mowy teraz bardzo łatwo w naszych czasach o cukrzycę nadwagę itd. Wiadomo będzie ciężko jeśli inne dzieci będą jeść ale co za fraki mam go brać czasem wiadomo ze trzeba przymknąć oko jak będzie starszy ale na chwile obecną to oooo stanowczo NIE!!! PLUS nawet ja staram się nie jadać fastfoodów w ciąży i poza nią tez nie jem chyba że raz na miesiąc sobie pozwolę a tak to staram się jeść zdrowo i patrze na etykiety
w końcu jestem po szkole ;p
Megi Ja mam poduszkę literkę C firmy motherHood czy jakoś tak
Dewa - mój spał pod kocyki który sama uszylam bawełna 100% i minki to w chłodniejsze dni bo latem go urodziłam. A tak to spiworki teraz przez pewien czas był pod kolderka ale zrezygnowalam bo on lata po tym łóżku xD i ma aktualnie śpiworek
Ja aktualnie czekam na wizyte u GENETYKa
Czyli jestem normalnamoja siostra na studiach miała styczność z tymi wszystkimi świństwami, co dodają do żywności i wiele rzeczy zabroniła nam kupować.
Co się dzieje, że masz wizytę u genetyka?Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 listopada 2016, 16:44
-
No ja wam powiem ze tez sie boje rozpieszczania przez tesciow. Oni nawet nasze psy rozpuszcaja.... Np u nas dostają smakołyki ale dwa trzy dziennie a u nich od razu na wejście dwa smakolyki
nawet widac roznice w zachowaniu jak wracaja z tamtad np bardziej ciagna na smyczy i nie słuchają
-
Nie pamietam jak sie wózek nazywa. Jak M wróci z pracy, to spytam. Pamietam, ze był w szaro-biała drobniutka krateczkę i swietnie sie go prowadziło, bo jest bardzo zwrotny
druga koleżanka kupiła trochę tańszy i prowadził mi sie strasznie...