Majowe mamy 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
Wowka Twoja pamięć jest naprawdę imponująca ☺️dziękuję za życzenia 🥰 J.S. bardzo współczuję, trzymaj się 😘 w piątek jedziemy do Świnoujścia na urlop, potrzebuje odpoczynku...ostatnio chodzę wiecznie zmeczona, zasypiam razem z Adasiem i budzę się rano nie wyspana 🤷 robiłam dziś badania bo myślałam że coś nie tak. Wszystko co robiłam ok ale glukoza dramat 94,2. W ciąży miałam 74...jeszcze mi brakuje tylko żeby mi jakąś cukrzyca wyskoczyła robiłam też insulinę i była 8.27. Homa ir w necie wyszedł 1.9 czyli na granicy. A przynajmniej tak tam pisało bo ja się na tym nie znam. Może ktoś z Was ma jakieś sprawdzone info?
-
Jak nikt nic nie piszę, to pokażę Jana 😄
Cola, co do insuliny na czczo to pamiętam jedynie że pani prof kazała utrzymać mi mniejszą niż 10 przed ciążą. Na tych homa-ir nie znam się...Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 października 2020, 11:42
Ninka83, kamciaelcia, kattalinna, Berbecia, J.S, Cola87, Katy, jangwa_maua lubią tę wiadomość
-
Szwagierka chyba ja zaciąga
W sumie na siłę
Teściowa nie chce bo kasy brak, nam inny powód podaje...
Ogolnie mialo byc tak że szagierka zjeżdża z Holandii i przyjedzie. Dalo do myslenia czemu nie dziś (mija nas a2 jadac na lubelszczyzne). I wpadla myśl że kogoś przywiezie...na jednanoc, może dwie...
Zgadnijcie czy się usmiecham
Ostatnio byla...nie pamietam 🤣
-
Pawojoszka, jak to się mówi ostatni będą pierwszymi 😂
Jan to uroczy blondasek 😍
Piękne dziewczynki też widziałam, ale nie miałam czasu komentować
Kamcia, wow to ciekawa jestem jak będzie ta wizyta przebiegać :p
J.S myślałam o Tobie niedawno, bardzo mi przykro, niestety znam ten ból Daj sobie czas na żałobę, ja czasem dalej płacze pomimo, że mój tata nie żyje już ponad 5 lat.. Niestety trzeba żyć dalej choć nie jest latwo
U nas w sumie nic nowego, Kamil dalej gaduła, Kacper zębów jeszcze nie ma 🙊