X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Majowe mamy 2018
Odpowiedz

Majowe mamy 2018

Oceń ten wątek:
  • Fermina Autorytet

Wysłany: 13 grudnia 2017, 14:28

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi dziś lekarka też sprawdziła wszystkie organy, nie wiem czy tak jak na polowkowych, bo nie mam doświadczenia, ale pokazywała mi co gdzie jest, łącznie z przejechaniem USG na całej długości po wszystkich czterech kończynach, myślę że jest szansa na zrobienie takiego badania wcześniej.

J.S. my to chyba mamy bliźniaki bo widzę, że problemy cały czas podobne. ;) Poczekam do połówkowych ale też się pocieszam tym, że są Maluchy, które się mało ruszają w brzuchu po prostu.

Jestem też już po wizycie u proktologa. Ogólnie polecam, jak się ma jakiekolwiek wątpliwości. Doktor był przemiły i bardzo delikatny, uspokoił mnie, że "dramatu nie ma" ;) leki przepisał ziołowe, bo ciąża i powiedział, że powinno się poprawić dość szybko. Bardzo się cieszę, że byłam.

Teraz tylko do pracy oddać zwolnienie i mogę się spokojnie cieszyć z synka. :)

kamciaelcia lubi tę wiadomość

2018 - 👱🏻‍♂️
    2019 - 👱🏻‍♀️
    2025 -👶

age.png
  • Hoope Autorytet

Wysłany: 13 grudnia 2017, 14:31

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fermina wrote:
    Nie chodzi o polowkowe tylko o to że każda następna wizyta po połowie ciąży będzie już droższa.. Bywa tak? Bo mnie zatkało, szczerze mówiąc..

Fermina babkom się na mózg ciąża rzuciła, trzeba wyraźnie i wielkimi literami XD XD

Tak podejrzewałam, że jesteś jakimś fake kontem, wydało się! Ale masz taką samą długość szyjki jak ja, to mnie rozmiękczyło, co za jedność szyjek :D

Fermina lubi tę wiadomość

❤ Bartuś już z nami :D 15.04.18 ❤
    Wrzaskun I Wielki Książę Moczu i Mleka

dqpr9vvjvyn8nf6w.png
  • J.S Autorytet

Wysłany: 13 grudnia 2017, 14:35

Cytuj  /     /  Zgłoś