Majóweczki 2019
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyAktyde w labie gdzie ja chodzę jest informacja wywieszona że osoby uprawnione w tym kobiety w ciąży maja pierwszeństwo
możesz zadzwonić do laboratorium wcześniej i zapytać jak do tego podchodzą.
Jestem po szkole rodzenia, dziś była omówiona wyprawka do szpitala. Dla maluszka wystarczą mokre chusteczki, pampersy i ubranko na wyjście
I dowiedziałam się że można wykupić pokój rodzinny, mąż będzie mógł zostać z nami w szpitalu. Jak tylko będzie wolny to na pewno się zdecydujemyWiadomość wyedytowana przez autora: 7 lutego 2019, 19:12
Milka1991 lubi tę wiadomość
-
Z tym napinaniem się brzucha to mój gin powiedział, że do 8 razy na dobę jest norma.
Melduję się po pierwszym dniu L4. Tyle czasu... że nie mogłam się odnaleźć! Odprowadziłam córkę do przedszkola, zakupy, obiad, porządne sprzątanie, odebrałam córkę z przedszkola i teraz wieczorne procedury - kąpiel inhalacja bo kaszle.
Dziwnie tak mieć tyle czasu na wszystkopuszek369, Pestkkaa, 4me, Ciasteczko777, Nistera, Szczesliwa ledwo zywa, PatkaPP, kama2784, Biała Azlia, Szczęśliwa Mamusia lubią tę wiadomość
-
U mnie malutka niezmiennie od 2 miesięcy główka w dół, pepowina niestety nadal jest
Waga w 26+1 1017g.
Dzisiaj nie dała podejrzeć buzi, pokazywała na kręgosłup i pupę
Dostałam skierowanie na glukoze.
Chusy możesz wpisać wizytę na 21.02
Ciasteczko777, Pestkkaa, Oleander, iwwk, Milka1991, puszek369, PatkaPP, kama2784, Biała Azlia, Szczęśliwa Mamusia lubią tę wiadomość
5dpo - 189
17dpo - 575
19dpo - 1598
22dpo - 5652
25dpo - 17570
03.2010 - córeczka
11.2016 - 6tc (*)
05.2017 - 11tc (*) -