X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne MAMUSIE CZERWIEC 2014 !
Odpowiedz

MAMUSIE CZERWIEC 2014 !

Oceń ten wątek:
  • Mucha Autorytet

Wysłany: 29 kwietnia 2014, 20:17

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tusia super :) bardzo sie ciesze!

Judi mi cos takiego wychodzilo to mi powiedziala lekarz ze przy pobieraniu probki musialy sie dostac niechcacy...ogolnie no stres.

Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 kwietnia 2014, 20:20

Tusia84 lubi tę wiadomość

iv09g7rf258kfw3a.png
  • Niesforna Autorytet

Wysłany: 29 kwietnia 2014, 20:19

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tusia super, że wszystko ok i szyjka trzyma!

Widzę, że tutaj znowu "burza" :)
    Ja nie mam doświadczenia, więc zakupiłam i gruszkę i fridę. I zobaczymy co się lepiej sprawdzi, i wtedy będę mogła się wypowiedzieć :)

Ja też dziś po wizytach - u ortopedy i neurochirurga - w związku z tą moją dyskopatią. I powiem Wam, że jestem rozczarowana... Żaden lekarz nie powiedział mi nic konkretnego, bardziej mieli takie asekuracyjne podejście. Neurochirurg to nawet mnie nie zbadał :| tylko wręcz do mnie z gębą, że o tym jaki ma być poród powinien decydować ginekolog, bo on jest neurochirurgiem i nie zna się na porodach. Nawet nie próbował zrozumieć jak mu tłumaczyłam, że tu chodzi o neurologiczne przeciwwskazania. Totalny gbur.
    Stanęło na tym, że jeden i drugi wystawili mi zaświadczenie, że
    "na chwilę obecną nie ma przeciwwskazań do porodu siłami natury, jednak ostateczna decyzja należy do ginekologa położnika odbierającego poród".

Więc typowo asekuracyjne podejście i dalej nie wiem, czy jest jakieś ryzyko, jak duże jest to ryzyko, itp.
    No cóż..., cieszę się, że nie muszę mieć bezwzględnie cesarki, tylko mogę próbować rodzić sn. I mam ogromną nadzieję, że wszystko będzie dobrze!

sunset, Nalka, Tusia84, weronikabp, Limerikowo, Galanea, Agusia2312 lubią tę wiadomość

km5shdgeq6lxrwmj.png
  • Niesforna Autorytet

Wysłany: 29 kwietnia 2014, 20:22