MAMUSIE CZERWIEC 2014 !
-
WIADOMOŚĆ
-
Tusia super
bardzo sie ciesze!
Judi mi cos takiego wychodzilo to mi powiedziala lekarz ze przy pobieraniu probki musialy sie dostac niechcacy...ogolnie no stres.Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 kwietnia 2014, 20:20
Tusia84 lubi tę wiadomość
-
Tusia super, że wszystko ok i szyjka trzyma!
Widzę, że tutaj znowu "burza"
Ja nie mam doświadczenia, więc zakupiłam i gruszkę i fridę. I zobaczymy co się lepiej sprawdzi, i wtedy będę mogła się wypowiedzieć
Ja też dziś po wizytach - u ortopedy i neurochirurga - w związku z tą moją dyskopatią. I powiem Wam, że jestem rozczarowana... Żaden lekarz nie powiedział mi nic konkretnego, bardziej mieli takie asekuracyjne podejście. Neurochirurg to nawet mnie nie zbadałtylko wręcz do mnie z gębą, że o tym jaki ma być poród powinien decydować ginekolog, bo on jest neurochirurgiem i nie zna się na porodach. Nawet nie próbował zrozumieć jak mu tłumaczyłam, że tu chodzi o neurologiczne przeciwwskazania. Totalny gbur.
Stanęło na tym, że jeden i drugi wystawili mi zaświadczenie, że
"na chwilę obecną nie ma przeciwwskazań do porodu siłami natury, jednak ostateczna decyzja należy do ginekologa położnika odbierającego poród".
Więc typowo asekuracyjne podejście i dalej nie wiem, czy jest jakieś ryzyko, jak duże jest to ryzyko, itp.
No cóż..., cieszę się, że nie muszę mieć bezwzględnie cesarki, tylko mogę próbować rodzić sn. I mam ogromną nadzieję, że wszystko będzie dobrze!sunset, Nalka, Tusia84, weronikabp, Limerikowo, Galanea, Agusia2312 lubią tę wiadomość
-
Judi2014 wrote:Tez odebrałam wyniki; jest ok. Hemoglobina 11,2. W moczu wyszły mi pasma śluzu. .. Mialas cie coś takiego? Ja pierwsze słyszę żeby w moczu był jakiś sluz
Mucha lubi tę wiadomość
-
Cześć dziewczyny