Mamusie luty 2015 ;)
-
WIADOMOŚĆ
-
Bella może mała się męczy jedząc z Medeli? Nie wiem nie znam się, tylko przypuszczam
U nas msza chrzcielna trwała godzinę i potem do domu, tort, ciasto, kolacja i goście do domu. Rodzice i rodzeństwo pomogła nam ogarnąć dom i już. O 16 msza, 17.30 byliśmy w domu. O 20 po gościach zostały kwiaty, prezenty i jedzenieasia888 lubi tę wiadomość
-
Pia, piękny tort i dekoracje.
Ja dziś pochwaliłam, że Mio taki grzeczny a on mi na to na odwrót. Zero nawet drzemki od 13. Tylko rece, ale też tylko na chwile a tak tylko cycek i jak nie to ryk. Teraz nawet nie chce się dać oderwać, żeby go chociaż przewinąć i przebrać w piżamkę. Ależ dziś ma dzień, że potrzebuje non stop maminej piersi żeby mu było dobrze. Chyba za dużo wrażeń świątecznych i inaczej nie może sie biedulek wyciszyć. -
Moj dzis cały dzień prawie nic nie spał, miał jedna moze drzemkę, a tak to tylko cycek albo raczki.
Padł po kąpieli jak kafka, zjadł i zasnął
Cycki mnie bolą.
Najgorsze, że on 15 minut ssie aktywnie, a potem bawi sie cyckiem i robi z niego smoczek, ale tak zaciska usta, że nijak go nie moge oderwać
Musze mu jutro jakoś te drzemki w dzien uporządkować, bo juz od 17 jest marudny.
-
Hej dziewczyny.
Piękne torty chrzcinowe.
Mała mi dziękuję za wsparcie.
Dzięki pożyczonemu laktatorowi medela swing, zapalenie,a raczej zastój pokonany.Dzisiaj juz mam lepsze samopoczucie fizyczne, psychicznie czuje się źle, kolejny kryzys laktacyjny, a Olaf wcale mi w nim nie pomaga. Siedzę i stymuluje laktatorem . Na dniach kupie taki laktator, czekam na przesyłkę z ffameltikerem i oby cycki napelnily się rzeką mleka
Dzisiaj Olafek ponownie dostał prezent, tym razem od naszych współpracowników, jak dam rade to się pochwale.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 kwietnia 2015, 21:19
megg lubi tę wiadomość
-
AsiaSzw wrote:Bella super. Mysle ze te 2 dni sam na sam z mala beda fajne dla was
ja lubie w tygodniu jak jestem sama bo nikt mi sie nie placze pod nogami