Mamusie luty 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
Katowiczanka wrote:Niesia, moja lekarka zrobiła mi cytologię od razu na 1 wizycie jak przyszłam w ciązy, mimo iż od ostatniej nie minął rok nawet. Ona zawsze nalega żeby regularnie robić i mi pilnuje tego.
W pierwszej ciąży też miałam na pierwszej wizycie i dlatego jestem zła na lekarza, ale za tydzień będę naciskać... Nie ma opcji, że będę hulać bez tego badania.
-
Ohh jak ja wam dziewczyny zazdroszczę, że jesteście już po wizytach serduszkowych;) ja mam wizytę we wtorek i straaaasznie mi się dluzy to oczekiwanie.
Oprócz tego non stop mam nudnosci i wymioty szczególnie wieczorem. Schudłam 2 kg. Mam na coś smak a później jak o tym pomyślę to od razu mnie mdli. Juz sama nie wiem co mam jesc. Nawet arbuza zwracam.
W poprzedniej ciąży która była obumarla czułam się bardzo dobrze i ani razu nie zwymiotowalam. Teraz czuję się zupełnie inaczej. Oby to był dobry zwiastun
9.02.2017 [*] aniołek ciąża obumarła w 10tc -
Ewelaa_♡ wrote:Ohh jak ja wam dziewczyny zazdroszczę, że jesteście już po wizytach serduszkowych;) ja mam wizytę we wtorek i straaaasznie mi się dluzy to oczekiwanie.
Oprócz tego non stop mam nudnosci i wymioty szczególnie wieczorem. Schudłam 2 kg. Mam na coś smak a później jak o tym pomyślę to od razu mnie mdli. Juz sama nie wiem co mam jesc. Nawet arbuza zwracam.
W poprzedniej ciąży która była obumarla czułam się bardzo dobrze i ani razu nie zwymiotowalam. Teraz czuję się zupełnie inaczej. Oby to był dobry zwiastun
Myśle, ze wymiotowanie czy nie nie ma związku z tym czy ciąża jest obumarła czy nie. Wiec proponuje ostrożnie z takimi sugestiami, bo są tu dziewczyny z objawami, ale i tez bez. I ani jedna reakcja organizmu, ani druga nie musi świadczyć o stanie ciąży...kuzka, miluszka lubią tę wiadomość
-