Mamusie Luty 2019.
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
Mambella wrote:Hej, ostatnie noce mam fatalne, budzę się milion razy a o 3 jestem już wyspana że ciężko mi usnac.
My też do kąpieli HiPP, na pupę bephanten albo zielony linomag.
Macie czasami bóle brzucha takie okresowe?
ja nie mam takich bóli póki co. Tylko twardnienia (skurcze BH) z 2xdziennie.
Ma być śnieg w przyszłym tyg!!a za 2tyg zapowiadają już srogą zimę!
no zobaczymy co z tego wyjdzie. Juz przygotowuje zapasy herbatki z cytrynką, goździkami, cynamonem i imbirem
-
Dzieki dziewczyny też się zdecyduje na hippa
I bepanthen tez kupię w razie czego. Jestem zielona w kosmetykach...
04.2013 - Początek starań (5cs z clo)
2016-2018 3 IUI, 3 IVF żadnego zarodka
Czekamy co los przyniesie...
Los przyniósł nam monionka 18.06 beta 26609 mIU/ml
21.06 - Serduszko pięknie bije
04.02.2019 Jest Blanka
-
Hej, mi za to ciągle chce się pić ! .. jak bym na jakimś kacu była hehe. Co do kąpieli to płyn hipp, a do smarowania pupy linomag ochronny z Wit A+E (lubię go). Mnie boli kość ogonowa.. ja już nie wiem, chyba do końca ciąży będzie mnie bolało, muszę się przyzwyczaić.
Ewelcia85, Lutyska lubią tę wiadomość
-
Mambella wrote:Hej, ostatnie noce mam fatalne, budzę się milion razy a o 3 jestem już wyspana że ciężko mi usnac.
Macie czasami bóle brzucha takie okresowe?No ciekawe co będzie z tą zimą u nas takiej prawdziwej to juz kilka ładnych lat nie było ( nie liczę dwoch dni śniegu i potem tygodnia pluchy
)
Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 listopada 2018, 10:00
-
Macie czasami bóle brzucha takie okresowe?🩷05.2023 Córeczka 🌈👶❤️CC
💔10.2021 24tc Synuś👼🩵 CC skrajny wcześniak
🩷02.2019 Córeczka🌈👧❤ SN
💔10.2017 10tc Aniołek👼❤️ poronienie zatrzymane
Niedoczynność tarczycy
Endometrioza -