Mamusie październik 2019
-
WIADOMOŚĆ
-
Sunshine, jak możesz to wpisz mi wizytę na 07.05 a przy 04.06 wpisz, że to połówkowe. Dziękuję :*Grudzień 2018: zmiany nowotworowe szyjki macicy
2017-2018: 3CB
Prawie trzy lata starań 2016-2019
❌ Hashimoto, PCOS, niedoczynność tarczycy, tachykardia zatokowa
Alicja - 22.02.2012
Remigiusz - 05.10.2019 -
Wiecie co nie wiem, to moja pierwsza ciąża,nie znam się, usg było dłużej niż zwykle, najpierw robił przez brzuch potem dowcipnie, ruszał mi brzuchem żeby dziecko się obróciło, przybliżał zdjęcia, oddalał, robił jakieś pomiary, mówił ręce nogi że zdrowy dzieciak i ciąża rozwija się prawidłowo, tyle.
Dzwoniłam do koleżanek i pytałam moich 2 bratowych ani jedna nie miała typowo usg genetycznego, a już na pewno nic z krwi. Jedna koleżanka mówiła że zrobiła sobie sama prywatnie, dla swojego spokoju.
Następna wizyta 6 maja. -
A tak z innej beczki dziewczyny jak u Was ze współżyciem? Bo na 1 wizycie mi powiedział żeby się wstrzymać teraz mówił że jeśli chcemy to nie ma żadnych przeciwwskazań, tylko żeby ""nie skakać nie wiadomo jak" i kurde nie wiem, mężowi się oczy zaświeciły A ja przyznam że mam trochę opory w sumie sama nie wiem przed czym, bo już tyle snów miałam że hoho
-
nick nieaktualnywiktoriaa wrote:Wiecie co nie wiem, to moja pierwsza ciąża,nie znam się, usg było dłużej niż zwykle, najpierw robił przez brzuch potem dowcipnie, ruszał mi brzuchem żeby dziecko się obróciło, przybliżał zdjęcia, oddalał, robił jakieś pomiary, mówił ręce nogi że zdrowy dzieciak i ciąża rozwija się prawidłowo, tyle.
Dzwoniłam do koleżanek i pytałam moich 2 bratowych ani jedna nie miała typowo usg genetycznego, a już na pewno nic z krwi. Jedna koleżanka mówiła że zrobiła sobie sama prywatnie, dla swojego spokoju.
Następna wizyta 6 maja.
Poza tym dziewczyny dlaczego nie pytacie swoich lekarzy same o badanie pappa? Albo o przezierność karkową?
To jest też moja pierwsza ciąża, ale jeśli lekarz by mi tego nie powiedział to sama bym dopytywała.