X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Marcowe dzieci 2018
Odpowiedz

Marcowe dzieci 2018

Oceń ten wątek:
  • Izunia :) Koleżanka

Wysłany: 10 listopada 2017, 14:20

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam, jestem z Wami od początku podczytuję, ale się nie udzielałam. To moja pierwsza ciąża, więc nie mam doświadczenia żeby komuś coś doradzać. Bardzo się cieszę, że wszystkie dzidzie mamy zdrowe i dotarłyśmy już do tego etapu, teraz to chyba już z górki :P

Mam pytanie czy macie już może skurcze przepowiadające?
    Byłam ostatnio u gina i stwierdził że mam bardzo napiętą macicę (chociaż w momencie badania moim zdaniem była nie taka zła) zapisał mi Aspargin i no-spe, zalecał też wzięcie L4. Wydaje mi się że miałam dzisiaj skurcz. Bardzo zaczęło mnie boleć podbrzusze (tak jak na miesiączkę) i krzyże, przy tym mi się bardzo słabo zrobiło. Jak posiedziała i powdychałam świeżego powietrza to doszłam do siebie. Wszystko trwało ok.15min, wszędzie piszą że te pierwsze skurcze trwają kilka sekund do minuty. Czy któraś może się podzielić swoim doświadczeniem z wcześniejszych ciąż? Bo nie wiem czy to był skurcz czy coś innego i czy powinnam się niepokoić.

ZAneczka lubi tę wiadomość

• Zgredek 12 Autorytet

Wysłany: 10 listopada 2017, 14:55

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yola3344 wrote:
    Dziewczyny, czy to forum na fb, do którego należycie to to, gdzie jest 379 członków, bo takie znalazłam w wyszukiwarce, czy to jeszcze jakieś inne?

Nasze forum jest tajne, nikt go z wyszukiwarki nie znajdzie. Jesli ktoś chce dołączyć do naszej grupy to proszę o zaproszenie do przyjaciolek a optem o wiadomość prywatną :-)

ZAneczka, Oxalis, panama lubią tę wiadomość

😇😁😇😇😁
  • panama Ekspertka

Wysłany: 10 listopada 2017, 15:56

Cytuj  /     /  Zgłoś