MARCOWE MAMUSIE 2014
-
WIADOMOŚĆ
-
mi już wskoczyło +20 kg ale sama się dziwie gdzie te kg. Bo brzuch mam normalny a reszta ciała też jakoś bez większych zmian. Pewnie jeszcze żeby było śmiesznie urodzi się Rysio kurdupelek niecałe 3 kg no zobaczymy Staram się nie panikowć, bo rozstępów na szczęście brak, więc oby tak do końca
Jak ja już chcę mieć małego obok to głowa mała. Całą ciążę myślałam o tym, że gdzieśtam sobie na mnie czeka i jest ok. a teraz dostaję świara ciagle zaglądam do jego pokoiku oglądam ubranka itd. albo wożę wózek (czuję się jak psychol jakiś )
Ja już za 3 tygodnie wpadam w 38 tydzień i mogę rodzić... uszczęśliwia mnie to i przeraża jednocześnie
Endokobietko czekamy na wieści z wizyty. Jestem dobrej myśli Moze lekarz wyznaczy Ci już termin CCOleńka, szczessciara, Effcia28, juicca lubią tę wiadomość
-
Wrocilam od lekarza, szyjka zamknieta i ok, lekarka nie mierzyla, bo powiedziala ze jest ok i nie trzeba. dziecko duze ok 2400 g, oczuywiscie pokazalo tylko pupe, plci nie potwierdzilo Teraz najwiekszy problem to to ze dziecko pupa wpada w kanal rodny i powoduje tak duzy nacisk, ze praktycznie moze to wywolac porod w kazdej chwili, ale lekarka mnie uspokoila i powiedziala, ze teraz to sobie moze wychodzic, bo jest dosc spore i prawie w 100% gotowe. Jesli nie odwroci sie do nastepnej wizyty, czzli w nastepny piatek, to dostane skierowanie do szpitala na rozmowe o cesarce.
Te moje bole to od tego wlasnie ze dziecko za mocno uciska na kanal rodny i od lezenia, kazala mi teraz co drugi dzien isc na maly spacer o ile sie bede dobrze czula.
kamien z serca.
czekam na Wasze dobre wiadomosci po wizytach!szczessciara, kaaasiaczek_, Marysia0312, Kocur, pillow, Iwo123, juicca, Effcia28 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
No to super cieszę się razem z wami. Mówiłam, że to już poważne duże dzieciaczki heheh
Endokobietka lubi tę wiadomość
-
Witam Was:)
Endokobietko Cieszę się że wszystko dobrze u Ciebie i bąbelka