MARZEC 2017 :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Ja kaftaniki używałam na body z krótkim rękawem lub na ramiączkach i do tego spodenki. Teraz też planuje kupić albo wziąć po córce z 3 sztuki. Jeśli będę miała mało bluzeczek. Kaftanik był wygodniejsze bo przeważnie był rozpinany pośrodku, a bluzki trzeba przez główkę przekładać.
-
Englein lubi tę wiadomość
-
nie chcący sama siebie zacytowałam
kr0pka, jakie to piękne wszystko i uporządkowane.
u mnie pewnie po kilku godzinach już będzie zupełnie inaczej wyglądać
Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 października 2016, 17:49
kr0pka, Klarcia lubią tę wiadomość
-
ata89 wrote:nie chcący sama siebie zacytowałam
Obawiam się, że u mnie tak pięknie by bylo tez tylko do przyjazdu z dzieckiem ze szpitalaKlarcia lubi tę wiadomość
-
kr0pka wrote:Obawiam się, że u mnie tak pięknie by bylo tez tylko do przyjazdu z dzieckiem ze szpitala
chyba nie ma szans na inny stan rzeczy
misia_, nie znam się absolutnie na wynikach. Odebrałam też swoje i nie wszystko mam w normie... ale muszę wytrzymać do poniedziałku.. -
ata89 wrote:nie chcący sama siebie zacytowałam
-
m@rtynka wrote:Ja kaftaniki używałam na body z krótkim rękawem lub na ramiączkach i do tego spodenki. Teraz też planuje kupić albo wziąć po córce z 3 sztuki. Jeśli będę miała mało bluzeczek. Kaftanik był wygodniejsze bo przeważnie był rozpinany pośrodku, a bluzki trzeba przez główkę przekładać.
Więc wydaje się, że są łatwiejsze w obsłudze -
misia_ wrote:Kurcze czuje klimat świat a tu jeszcze Wszystkich Świętych nie było
Dziewczyny czy to możliwe że hemoglobina z 13 spadła mina 10 a płytki krwi z 170 na 149 w ciągu dwóch tygodni? ;/
Mi płytki spadły z 240 na 188 ale przez 6 tygodni. A u Ciebie ta hemoglobina strasznie spadła. -