Najlepsze prezenty świąteczne-Grudniówki 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
Co do naleśników - uwielbiam krokiety z parówką i serem
tylko ja robie tak, że smaruje nalesnika lekko ketchupem na na środek kłade kawałek żóltego dera i 1/3-1/2 parówki tak żeby zajmowała 1/3 długosci naleśnika, składam, panieruję i tadam
baranosia, Nel@ lubią tę wiadomość
-
Rany dziewczyny Was to nadrobić
Mam nadzieję, że temat wózków jeszcze się tu przewinie bo jestem zielona
Witam się w 17 tygWłaśnie pojawiła mi się kreska pod pępkiem hihi jeszcze blada ale jest hihi
ruchów narazie nie czuję,ale czekam z niecierpliwością
Byłam u endokrynologa niestety znów zwiększyła mi dawkę ;/
co do kredytu i budowy to mąż buduje dom i mamy się wprowadzić jak urodzę haha czaicie jak ja z tym brzuchem będę po sklepach latać i dom wyposażać?hihihi szaleństwo
Brzuszek rośnie i rośnie pochwalę się Wam w weekend
nie wiem czy pisałam już ale ja na dzień dobry schudłam 4 kg i póki co przytyłam 1,5 kg dopiero
Buziaczki dla wszystkich koleżanek :*emilkazozz, Werix lubią tę wiadomość
Bo ja na złe, Reaguję źle...I kurczę się, w sobie zamykam...
-
Fajnie Wam! My mamy dom po moich rodzicach, już prawie 30-letni, chociaż po generalnym remoncie, ale zero przestrzeni w środku, a mi się marzą wielkie okna i wielkie metraże, haha
Ale to dopiero za 5-10 lat.
Klementysia 2015 psn
Matylda 2016 cc
Jaśmina 2018 psn
Aurora 2021 psn -
My przeprowadzka przy dobrych wiatrach w listopadzie
Juz to widze
a mąz przy wykończeniówce w swoim żywiole
dzisiaj byliśmy po kilka łazienkowych rzeczy i bedzie działał
emilkazozz lubi tę wiadomość
-
My sie przeprowadzalismy i urzadzalismy z roczniakiem i 3latkiem. To byl hardcore! Nie bylo Nikogo w pobliżu do pomocy
Z perspektywy czasu zastanawiam sie jak my to wszystko ogarnelismy.
Nulka - sliczny maluszek i ladny ma domekWiadomość wyedytowana przez autora: 15 czerwca 2016, 22:13
emilkazozz lubi tę wiadomość
...więc teraz serca mam dwa... -
analizowałam dziś swój brzuch