X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Najlepsze prezenty świąteczne-Grudniówki 2016
Odpowiedz

Najlepsze prezenty świąteczne-Grudniówki 2016

Oceń ten wątek:
  • Nulka Autorytet

Wysłany: 15 czerwca 2016, 21:46

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co do naleśników - uwielbiam krokiety z parówką i serem <3 tylko ja robie tak, że smaruje nalesnika lekko ketchupem na na środek kłade kawałek żóltego dera i 1/3-1/2 parówki tak żeby zajmowała 1/3 długosci naleśnika, składam, panieruję i tadam :D

baranosia, Nel@ lubią tę wiadomość

👩🏻1992 🧔🏻‍♂️1989
    💕2010 💍💒2011

🧑🏻‍🦱11.2011 M 🩵 CC 2750g
    👧🏻11.2016 M 🩷 CC 2670g
    👧🏻12.2019 M 🩷 CC 2950g
    👶🏻 01.2025 A 🩷 CC 2410g

age.png
  • Kokardka44 Autorytet

Wysłany: 15 czerwca 2016, 21:53

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rany dziewczyny Was to nadrobić :D
    Mam nadzieję, że temat wózków jeszcze się tu przewinie bo jestem zielona :)
    Witam się w 17 tyg :) Właśnie pojawiła mi się kreska pod pępkiem hihi jeszcze blada ale jest hihi :) ruchów narazie nie czuję,ale czekam z niecierpliwością
    Byłam u endokrynologa niestety znów zwiększyła mi dawkę ;/
    co do kredytu i budowy to mąż buduje dom i mamy się wprowadzić jak urodzę haha czaicie jak ja z tym brzuchem będę po sklepach latać i dom wyposażać? :D hihihi szaleństwo
    Brzuszek rośnie i rośnie pochwalę się Wam w weekend :)
    nie wiem czy pisałam już ale ja na dzień dobry schudłam 4 kg i póki co przytyłam 1,5 kg dopiero :P
    Buziaczki dla wszystkich koleżanek :*

emilkazozz, Werix lubią tę wiadomość

Bo ja na złe, Reaguję źle...I kurczę się, w sobie zamykam...
    3i49roeqq35mjixs.png
    hchygov3vkk8ck9g.png
  • kalina123 Autorytet

Wysłany: 15 czerwca 2016, 21:59

Cytuj  /     /  Zgłoś
    kokardka ja będę urządzać mieszkanie i się przeprowadzać z kilkumiesięcznym maluchem, wolałabym chyba z brzuchem ale z dwojga złego i tak wolę to robić na macierzyńskim niż chodząc do pracy :)
    damy radę