Październikowe Mamusie 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
Marlon, dobrze zrozumiałam, że planujesz niebawem zajść w kolejną ciążę? Kiedy zamierzacie zacząć starania? Ja też chciałam możliwie najmniejszą różnicę wieku między pierwszą dwójką, a potem może trzecie
Najchętniej to chciałabym zajść w ciążę jak mała będzie miała około 7 miesięcy, ale myślę też żeby po macierzyńskim zatrudnić się i być na zwolnieniu w ciąży, żeby nie zostać 'na lodzie'. Wiadomo, trzeba sobie radzić i kombinować jak się da.
-
Mój Miki też rośnie, ale oceniam że w tempie normalnym. Jeszcze nosimy większość 62 i dopiero zaczynamy 68. Dziś zrobiłam przymiarke jednego kompletu to spodenki z Zary są już ok, ale bluzeczka z hm ciut luźna, choć już mogłaby być.
Co do stawek kościelnych to nie znam się, ale chyba wiele zależy od rejonu. My z mezem zawsze dajemy 500 zł na większe uroczystości, tak ustaliliśmy, ale nie wiem ile się daje w mojej okolicy, bo nigdy nie pytałam o to nikogo :pOla_Ola lubi tę wiadomość
06.2015 - nasz aniołek:*
-
Sylwia91 wrote:Marlon, dobrze zrozumiałam, że planujesz niebawem zajść w kolejną ciążę? Kiedy zamierzacie zacząć starania? Ja też chciałam możliwie najmniejszą różnicę wieku między pierwszą dwójką, a potem może trzecie
Najchętniej to chciałabym zajść w ciążę jak mała będzie miała około 7 miesięcy, ale myślę też żeby po macierzyńskim zatrudnić się i być na zwolnieniu w ciąży, żeby nie zostać 'na lodzie'. Wiadomo, trzeba sobie radzić i kombinować jak się da.
Chciałabym, mieć trójkę, więc plan mam, żeby mniej więcej co 2 lata mieć dziecko, żeby organizm się zregenerował po ciąży, no i też żeby każdy był zaopiekowany jak jest malutki.
Tak zaczniemy starania gdzieś w listopadzie / grudniu żebym na bank była w ciąży w styczniu jak będę musiała wrócić do pracySylwia91 lubi tę wiadomość
-
Kalika 500 zł za chrzest to bardzo dużo. Mówi Ci to ktoś kto się obraca wśród księży i reali kościelnych heheh