Październikowe Mamusie 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
Ola_Ola wrote:Gratuluje udanych wizyt!
Ja mam wizytę dopiero za dwa tygodnie.
Mam do was pytanie: jakich kremów używacie żeby wam się nie robiły rozstępy?
Miłego dnia
Ja raz dziennie, po kąpieli smaruję się palmersem kakaowym w tubie i do tego resztę ciała traktuję olejem kokosowym.
Ola_Ola lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyOla_Ola wrote:Gratuluje udanych wizyt!
Miłego dniaOla_Ola lubi tę wiadomość
-
Anieńka, nosek na pewno się znajdzie! Spokojnie
Co do warsztatów to super faktycznie. Mnie też by się coś takiego przydało, bo jestem kompletnie zielonamuszę sprawdzić czy w moim mieście coś takiego jest. Ale znając życie, pewnie nie.
Szkoda, mąż miałby co czytać brzuszkowibo póki co codziennie się przytula i gada do brzucha co mu ślina na język przyniesie. Wczoraj uczył dzidzię angielskiego
Blu lubi tę wiadomość
-
Ola_Ola wrote:Mam do was pytanie: jakich kremów używacie żeby wam się nie robiły rozstępy?
Ja mam Mustela 9 miesięcy (czy jakoś tak - nazwa jest po francusku). Moja starsza siostra i jej koleżanki używały i każda chwaliła. Moja koleżanka która jest o 4 tygodnie od nas starsza stosuje Bio-oil. Za kilka miesięcy porównamy efekty (abstrahując od tego, jak wielki wpływ na rozstępy ma genetyka niestety).
Anieńka trzymamy mocno kciuki za malucha żeby pokazał śliczny nosek!!
Ja się podzielę moją dolegliwością - od 3 tygodni, codziennie, co dwa dni boli mnie głowa. Ale tak naparza, tętni że nie mam w ogóle siły do życia. Myślałam, ze to zatoki (bo miałam miesiąc temu infekcję kataralną bardzo silną) więc płukałam zatoki - nie pomogło. Potem myślałam, że to na pogodę ale żeby codziennie z tego powodu głowa bolała to aż dziwne... Odżywiam się dobrze, morfologia ok więc to nie niedokrwistość. I dopiero wczoraj mnie olśniło... Za mało piję!! Zapominałam o wodzie, nie czułam pragnienia w ogóle. I jak wczoraj wypiłam 2,5 litra to dziś mogłabym góry przenosićwrócił mi apetyt i już mnie korci żeby okna umyć