Październikowe Mamusie 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
Dziewczyny, pytanie mam: wiem ze dla noworodka nie daje sie poduszki pod główkę, a od kiedy kładzie sie na poduszce takiej płaskiej ? Potrzebne sa kliny do łóżeczka ?
Co tak napeawde jest potrzebne do łóżeczka a co nie ? Chodzi mi rownież o jakies podkłady czy cos ?
Powiem tak ja mam łóżeczko. Materac. Prześcieradło. I dostałam dwa komplety pościeli po chrześniaczce. Co jeszcze mi potrzebne ? Napewno jakis wkład czyli kołderka czy kocyk ? Słyszałam ze na początku tez nie używa sie kołderki.
Mam otulacz muślinowy i rożek. Kocyki ze 4 tez dostałam. Jestem zielona pomocy!
-
Ja poduszkę dałam koło 7 miesiąca dopiero. Klin stosowałam bo synek miał refluks. Podkładów żadnych nie stosowałam, jedynie pieluszkę flanelową pod głowę. Na początku kładłam spać w rożku i teraz też mam taki zamiar
adrenalina lubi tę wiadomość
-
adrenalina wrote:Dziewczyny, pytanie mam: wiem ze dla noworodka nie daje sie poduszki pod główkę, a od kiedy kładzie sie na poduszce takiej płaskiej ? Potrzebne sa kliny do łóżeczka ?
Co tak napeawde jest potrzebne do łóżeczka a co nie ? Chodzi mi rownież o jakies podkłady czy cos ?
Powiem tak ja mam łóżeczko. Materac. Prześcieradło. I dostałam dwa komplety pościeli po chrześniaczce. Co jeszcze mi potrzebne ? Napewno jakis wkład czyli kołderka czy kocyk ? Słyszałam ze na początku tez nie używa sie kołderki.
Mam otulacz muślinowy i rożek. Kocyki ze 4 tez dostałam. Jestem zielona pomocy!
W łóżeczku będzie też monitor oddechu i to chyba tyle.
Limerikowo, adrenalina, Chwilka84 lubią tę wiadomość
-
klin dla niemowlaka sprawdza sie jak najbardziej przy mocnym katarze
wtedy wydzielina nie splywa do gardla I maluch spokojnie w miare spi, musi byc glowa wyzej wtedy wlasnie na klinie
tak to normalnie my jeszcze w sumie na plasko
my mamy lozeczko tak jak Reni o wymiarach standard