Październikowe Szczęścia 2015 ;)
-
WIADOMOŚĆ
-
stokrotka25 wrote:Dziewczyny nie mogłam Was nadrobić od wczoraj....
W końcu się udało:)
Dla sprostowania Jaroszka GBS pobiera się nie z kanału szyjki tylko z przedsionka pochwy + z odbytu. Ja czekałam 6 dni jakoś.
Estrella - piękny pokój!!!! ŚlicznyI dobrze robisz, że olałaś tą lekarkę!
Asieńka W KOŃCU!!!!! GRATULUJEMY i czekamy na fotki!Regeneruj się :*
Ja dziś też pospałam, bo noc koszmarna... bóle okresowe i pleców jak co noc w sumie... U mnie chyba poród w nocy się zacznie, bo wtedy jest najgorzej i codziennie w nocy nospę łykam.
Aaa dziewczynki z łydeczkami ja mam dokładnie to samo, mam jedne kozaki zimowe wciągane z taką szeroką cholewką, ale niespecjalnie mi się podobają, brałam co pasowało. Jak czasem patrzę na te wąziutkie choleweczki w kozakach zimowych to nie mogę uwierzyć, że ktoś może mieć tak chudą łydę!Ja mam "klocki".
Mikejla nie pomogę chyba z prezentami, bo nie mam doświadczenia z dziećmi...
A mój mąż dziś zaserwował obiadek frytki, paluszki rybne i startą marchewkę z jabłkiem mniam mniam
Paulla ale masz w sobie ludzika! Chyba wybrałabym cesarkę na Twoim miejscu jak masz taką możliwość
Dziewczyny niecierpliwe z 'glutkami' oby Wam się akcja rozkęciła!
Polkosia sex z pessarem no szalejesz desperatko ;p A mąż też odważny - mój się boi, w ogóle nie ma mowy, nawet nie myślę więc o tym.
Lojka ja bym mogła stanąć z Tobą w szranki co do tej częstotliwości hehe:)
Seks z pessarem jest taki sam jak seks bez pessara:) Na co dzien tez chyba nie czujesz,ze go masz,prawda?
A jak Polkosia chce ta przyjemnoscia przyspieszac porod to czemu by nie -
Ahhh Asieńka tyle się nacierpiałas,więc masz nagrodę,w postaci szybkiej ostatniej fazy porodu,tego że nie pękłaś i nie musiałaś byc nacinania,no a największa nagroda sliczny FLORIANEK!!
Jeszcze raz gratulacje,odpoczywaj i synek niech sie zdrowo chowa!
Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 września 2015, 17:20
agaton, maluda lubią tę wiadomość
-