WIELKA AKCJA PŁODNOŚCI   

Twoje starania o dziecko przedłużają się?
Sprawdź czy możesz skorzystać z dofinansowania
w Klinice Polmedis.
Sprawdź
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Październikowe Szczęścia 2015 ;)
Odpowiedz

Październikowe Szczęścia 2015 ;)

Oceń ten wątek:
  • BATTINKA Autorytet

Wysłany: 14 kwietnia 2015, 20:31

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ursa a gdzie te jajeczka? Kurde nie mogę rozczytać tych fotek no nie znam się:(

Dziewczyny musze się pochwalić przed chwilą poczułam puknięcie:)) wreszcie, doczekać się nie mogłam!super.

Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 kwietnia 2015, 20:33

~Rewianka~, Ursa, Magnosia, Lexie, paula1, nat_alia lubią tę wiadomość

3i49tgf6plfmlliy.png
  • agaton Autorytet

Wysłany: 14 kwietnia 2015, 20:34

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale wam fajnie dziewczyny, ze czujecie juz dzidzie:) ja póki co nie czuje i nie mam pojęcia czego się spodziewać, ale doczekać się nie mogę:)

relge6ydp4bm8i03.png
    8p3os65gqclgcd9i.png
  • BATTINKA Autorytet

Wysłany: 14 kwietnia 2015, 20:39

Cytuj  /     /  Zgłoś
    http://zapodaj.net/9f6c465089d09.jpg.html

Dziewczyny jest zdj.mego mega brzuszka? Kurde słaba jestem z tym wklejaniem...a jak zrobić żeby zamiast linku pokazywalo sie zdjęcie odrazu jak u Ursy np.?

ola.321 lubi tę wiadomość

3i49tgf6plfmlliy.png
  • Ursa Autorytet

Wysłany: 14 kwietnia 2015, 20:40

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Battinka na drugim zdjęciu jest siusiak powyżej krzyżyka :)

Battinka jaki masz płaściutki brzuszek :)

Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 kwietnia 2015, 20:42

~Rewianka~, BATTINKA lubią tę wiadomość

7v8rdqk33hu2gxwc.png
    Aniołek [*] 8.01.2013 (7,2 tc)
    Aniołek [*] 10.05.2013(7.4 tc)
  • Katarzyna87 Autorytet

Wysłany: 14 kwietnia 2015, 20:54

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratuluję chłopaków :)

Wy już połówkowe umawiacie, a część dziewczyn dopiero po prenalnych jest ;p

ex2bg7rf9gca70kb.png
    f2wljw4z5xlc2pyj.png