Październikowe Szczęścia 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
pielegniarka_w_mundurze wrote:Dziewczyny dziś jadę na usg. W zeszłą środę jak miałam krwawienie to był pęcherzyk ok 10mm z pęcherzykiem żółtkowym. Będzie dziś widać serce? Jak myślicie?
Oszaleje normalnie.
Ja niestety jestem zielona w tym, ale dziewczyny śmigają jeśli chodzi o wiedzę to pewnie cos podpowiedzą.
Trzymam kciuki żebyś zobaczyła serduszko o ktorej masz wizytę? -
kkkaaarrr wrote:Owszem, to na pewno największa i nieporównywalna z niczym innym tragedia jaka w życiu nas spotkała, ale miałam bardzo dużo samozaparcia, aby iść do przodu. Nie mam problemu, aby o tym mówić i chyba również dzięki temu uniknęłam depresji, która jest w takich okolicznościach standardową przypadłością. Pod koniec 26tc po prostu poczułam, że córeczka jest mniej aktywna, pojechałam zaniepojona tym faktem na IP. Okazało się, że serduszko przestało bić. Musiałam urodzić ją SN. Urodziła się z pępowiną 2-krotnie owiniętą wokół szyi. Nie udało się znaleźć innej przyczyny tej tragedii, więc wszystko wskazuje na to, że przyczyną śmierci było uduszenie pępowiną..
-
Jestem po becie. Wynik ok 13:30. Krwawie tak jak podczas okresu. Brzuch boli. Piersi przestaly wraz z wczorajszym plamieniem. Nie mqm zadnych złudzeń. Mam tylko nadzieje ze oczyszcze sie sama.
-
uh kobitki tak produkujecie, że nie nadążam pisać ale nadrobilam was od samego początku
Dea ogromne gratulacje! cudowne zdjęcie
Anulka a może te ciśnienie to jednorazowa sprawa? może się denerwowałas trochę?
kkkaaarrr to straszne co was spotkało bardzo mi przykro silna z Ciebie kobieta :*
czekającanacud gratuleje pięknej bety tylko pozazdrościć ja dziś lecę po swoje wyniki
angelstw czekamy na wieści, trzymaj się cieplutko! może to jeszcze nie wyrok
marti_88 spokojnie wszystko będzie dobrze czekamy na wieści
kurcze kobitki żeby coś wam napisać musze pisać na tel i patrzeć na kompie co piszecie
przepraszam za pominiecia ale nie nadążam :p