Październikowe szczęścia 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyOjej, to ja makowca najadlam się już wczoraj
ale moja Mama już mi wczoraj powiedziała "kapusty lepiej nie jedz".
W Polsce każdy ma zdanie na każdy temat, chociażby na zasadzie "nie znam się, to się wypowiem". Wczoraj wpadł mi w oczy taki obrazek:
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/aa862f670592.jpg
I ja również życzę Wam wszystkim zdrowych i spokojnych Świąt.edka85, Cukierniczka, Karo_Wi lubią tę wiadomość
-
Nasze pierwsze święta z maleństwami
A jeszcze rok temu człowiek sobie tego życzył...
Cukierniczka lubi tę wiadomość
-
Dziewczyny życzę Wam cudownych i spokojnych świąt! Wielkie buziaki i uściski dla naszych forumowych maluchów!
Moja mama zawsze mówiła "jak w wigilię tak przez cały rok", dlatego głównie życzę dziś przespanej nocy
edka85 lubi tę wiadomość
www.zcukremalbowcale.com -
Dziewczyny !!!
Dziękuje za wsparcie i kciuki !
Wracamy wlasnie ze szpitala do domu .. to był chyba najgorszy weekend w moim życiu . Z tysiącem różnych myśli złych i dobrych
Tobi został dziś bardzo dokładnie przebadany .. nikt nie miał nas w nosie mimo ze wigilia za pasem .
Diagnoza jest dla nas łagodna i pozytywna .. jest to na szczęście TYLKO naczyniak . Jaki i co będzie z nim dalej .. to już na spokojnie będziemy badać u chirurga naczyniowego w nowym roku . Poki co mamy obserwować czy się powiększa i czy nabiera koloru .
Zmiana onkologiczna została wykluczona . Biopsja nie jest potrzebna .
Mam wrażenie , ze zrzuciłam z pleców tonę ciężaru .
Ta próba więzi i miłości pokazała kto jest teraz caaaalym naszym światem .
Życzę Wam kobitki magicznych rodzinnych Świat Bożego Narodzenia .
Nasze będą magiczne !!
Lunitari, edka85, Hedgehog, akilegna♥, mala_misia, Buko, Flavia, kamkam, Ewel. lubią tę wiadomość
-
Megsss bardzo się cieszę
Co do makowca to niby nie można bo dziecko będzie ospale hehechoćby nawet to nie wiem czy to taki problem haha. Żartuje;)