Sierpniowe mamusie 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
Zazdroszczę tym które już rodziły, Wy przynajmniej wiecie jak to wygląda, a ja jestem zielona.
Do tego w nocy jak się budzę do łazienki to nie mogę się przekręcić na bok, brzuch mnie ciągnie, boli ledwo idę. Jakby mialobmnie zaraz rozerwać, a ok 5 jak wstaje to już normalnie idę i mogę się obrócić i wstać. Nie rozumiem tegobaninjie wiem skąd ten ból w nocy bo jak leżę jest ok tylko jak zmieniam pozycję. Może wiecie coś na ten temat. -
Śniło mi się, że weszłam na forum dziś rano, dwie z Was urodziły, a kilka skarżyło się na bol i regularne skurcze. W radiu zaczęli mówić, o jakiejś epidemii porodów, żeby zacząć uważać. A mnie ok. 5 tak strasznie bolało coś, ale bardzo szybko przeszło. Tzn ten bol był naprawdę, nie we śnie.
-
justyna14 wrote:Jakieś skurcze mam nieregularne, mam nadzieję że miną. Jakaś ta niedziela dziś ciężka dla mnie.
Ja też mam skurcze tak od dwóch dni ale pojawiają się w ciągu dnia w bardzo nieregularnych odstępach. Nie są też bolesne tylko raczej tak ciężej mi wtedy oddychać. Uznałam że zaczął się porządny trening przed porodem.. biorę na dal duphaston więc on powinien mi je wyciszac niby.. jestem ciekawa co będzie za tydzień jak przestanę to brać6cs: 08.2018 - synek
5cs.: 06.2020 - córeczka 9tc nasz aniołek 👼
2cs.: 12.2021 - córeczka
-
Zolza_ wrote:Zazdroszczę tym które już rodziły, Wy przynajmniej wiecie jak to wygląda, a ja jestem zielona.
Do tego w nocy jak się budzę do łazienki to nie mogę się przekręcić na bok, brzuch mnie ciągnie, boli ledwo idę. Jakby mialobmnie zaraz rozerwać, a ok 5 jak wstaje to już normalnie idę i mogę się obrócić i wstać. Nie rozumiem tegobaninjie wiem skąd ten ból w nocy bo jak leżę jest ok tylko jak zmieniam pozycję. Może wiecie coś na ten temat.
A co do bólu, to niestety nie pomogę. Sama doświadczam go na tak różne sposoby, których nie jestem w stanie zidentyfikować, ze aż jestem zdziwiona. Poprzednio tak nie miałam.Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 lipca 2018, 08:42
-