❤️ Sierpniowe mamusie 2020 ❤️
-
WIADOMOŚĆ
-
Nadzieja777 wrote:Kropka a trudno się takie piecze ? Jestem totalnym amatorem w kuchni ale bułeczki brzmią pysznie 😍
Ja też je pierwszy raz robiłam i jestem bardziej samoukiem ale piekę różne rzeczy od nastoletnich lat. Myślę, że sobie poradzisz, trening czyni mistrza 💪😉 poniżej link do przepisu, za zrobiłam z konfiturą malinową 😋
https://www.mojewypieki.com/przepis/buleczki-drozdzowe-z-nadzieniem
"Dla Boga bowiem nie ma nic niemożliwego"(Łk 1,35-37)
-
Gorzej bedzie nogi opalic z tylu, bo na brzuchu sie nie położymy
Kropka4, i_ka, Nadzieja777, agniecha2101, Loczek:), to_tylko_ja lubią tę wiadomość
👧 Córka 26. 08.2011
Starania od 09.2017
1 cykl na clo grudzień 2018
01.19 cb
12.05.19 [*] 8tc
2.12.19 blada kreska na teście🙏🏻
👶🏻 Synek 02. 08.2020 -
Zozo trzeba wykopać dołek na brzuszek i wszystko można 😅
Ja już po spacerku. 3,5 km wokół bloku. Ludzi brak bo pora obiadowa 👍 Masakrycznie gorąco było 😎Zozo, megson91, agniecha2101, Kropka4, Loczek:) lubią tę wiadomość
2019 👧🏼 [*]6mż
2020 👧🏼🌈
2022 👦 -
My z mężem jak zobaczyliśmy ta prognozę pogody to postanowiliśmy się wreszcie przeprowadzić do naszego nowego domu 🏡
Więc wczoraj była pierwsza noc ☺️
Niestety nie tak sobie to wyobrażalismy - myśleliśmy że na święta będzie parapetowka czy przynajmniej spotkania w gronie rodziny no ale trudno.
Kot niestety nie akceptuje przeprowadzki więc mu go żal 🙄 wiem że to głupie 😉Kropka4, agniecha2101, Kagu3, tym_janek, m@rzenie, Loczek:) lubią tę wiadomość
31 lat - Bocian Katowice
⏱13.06.18 - Pierwsza wizyta w Klinice
1️⃣
03.08.18 - Transfer dwóch zarodków - cb ❌
02.11.18 -❄️Crio - cb ❌
2️⃣
2019.12.05 - Crio - 3dniowego 💮
13dpt - beta 909!
🍼14.08.2020 - Poród przez cc
02.07.2022 - powrót po rodzeństwo - transfer ❄️(4d) cb ❌
Na zimowisku: ❄️(3d)
Przygotowania do ostatniego criotransferu -
Bela lody mogą być źródłem salmonelli i listeriozy ale to się bardziej tyczy lodów z automatu niż tych ze sklepu..