X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Sierpniowe mamy 2023
Odpowiedz

Sierpniowe mamy 2023

Oceń ten wątek:
  • Chantell88 Autorytet

Wysłany: 23 stycznia 2023, 15:26

Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie narazie nic ciekawego się nie dzieje:D ta pogoda taka przygnębiajaca.. nic się nie chce..

Ale faktycznie coś tu ucichło

10.2013-synek👶🩵
    07.2023-synek👶💙
    01.19- 6/7 tc mój Aniołek 💔
  • Chantell88 Autorytet

Wysłany: 23 stycznia 2023, 15:27

Cytuj  /     /  Zgłoś
    ada.d wrote:
    Kochane, a co tu taka cisza?
    Meldować jak się czujecie?
    Kiedy kolejne wizyty?

My mieliśmy weekend pełen emocji, bo informowaliśmy najbliższą rodzinę o ciąży.
    W piątek prenatalne i po wynikach będziemy już mówić wszystkim 😊
    Ciekawa jestem czy podczas wizyty lekarz powie nam kto w brzuchu mieszka 🥰

Jak rodzice zareagowali?

10.2013-synek👶🩵
    07.2023-synek👶💙
  • Arga Autorytet

Wysłany: 23 stycznia 2023, 15:32

Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie bez zmian.
    Wizytę będę mieć 1 lutego a prenatalne 2 lutego. Podliczyłam zlecone badania i jestem w szoku 🙈
    Chyba zaczyna do mnie docierać, że powinno być dobrze. Bardzo boję się prenatalnych ale przecież na nic nie mam wpływu i zostaje tylko pozytywne myślenie

age.png
  • Arga Autorytet

Wysłany: 23 stycznia 2023, 15:42

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chantell88 wrote:
    U mnie narazie nic ciekawego się nie dzieje:D ta pogoda taka przygnębiajaca.. nic się nie chce..

Ale faktycznie coś tu ucichło
    Mi też ta pogoda już denerwuje. Taka długa jesień w zimie jest przygnębiającą eh

age.png
  • Chantell88 Autorytet

Wysłany: 23 stycznia 2023, 15:43

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Arga wrote:
    U mnie bez zmian.
    Wizytę będę mieć 1 lutego a prenatalne 2 lutego. Podliczyłam zlecone badania i jestem w szoku 🙈