Sierpniowe mamy 2023
-
WIADOMOŚĆ
-
ada.d wrote:Kochane, a co tu taka cisza?
Meldować jak się czujecie?
Kiedy kolejne wizyty?
My mieliśmy weekend pełen emocji, bo informowaliśmy najbliższą rodzinę o ciąży.
W piątek prenatalne i po wynikach będziemy już mówić wszystkim 😊
Ciekawa jestem czy podczas wizyty lekarz powie nam kto w brzuchu mieszka 🥰
Jak rodzice zareagowali?10.2013-synek👶🩵
07.2023-synek👶💙
01.19- 6/7 tc mój Aniołek 💔 -
U mnie bez zmian.
Wizytę będę mieć 1 lutego a prenatalne 2 lutego. Podliczyłam zlecone badania i jestem w szoku 🙈
Chyba zaczyna do mnie docierać, że powinno być dobrze. Bardzo boję się prenatalnych ale przecież na nic nie mam wpływu i zostaje tylko pozytywne myślenie -
Arga wrote:U mnie bez zmian.
Wizytę będę mieć 1 lutego a prenatalne 2 lutego. Podliczyłam zlecone badania i jestem w szoku 🙈
Chyba zaczyna do mnie docierać, że powinno być dobrze. Bardzo boję się prenatalnych ale przecież na nic nie mam wpływu i zostaje tylko pozytywne myślenie
Przeszłam na to samo myślenie i teraz na spokojnie czekam na wyniki pappyWiadomość wyedytowana przez autora: 23 stycznia 2023, 15:43
10.2013-synek👶🩵
07.2023-synek👶💙
Dziewczyny a czy smarujecie czymś brzuchy? Zaczynam odczuwać napiętą skórę, do tej pory smarowałam zwykłym balsamem jak dotychczas ale zastanawiam się nad jakimś lepszym specyfikiem, nie wiem tylko co będzie lepsze 🙈
Zamówiłam wczoraj jednak detektor bo chyba nie wytrzymałabym psychicznie 3 tygodnie do kolejnej wizyty. Tym bardziej że czasem mocno objawy słabną. -
U mnie samopoczucie bardzo dobre. W brzuchu żadnych dolegliwości, piersi jedynie nadal wrażliwe i bolą zwłaszcza jak wstaję w nocy siku, rano albo po zdjęciu stanika. Zauważyłam, że mi się przytylo, bo nie muszę nosić paska do spodni, niektórych już nie dopinam na brzuchu, a i ulubiony stanik za mały jest. Mam też widoczna lekka linea negra. Za to po sutkach i brodawkach nic nie widać, a niby ciemnieją w ciąży. A u was zmienily wygląd?
Wizytę mam dokładnie za tydzień.