Sierpniowe mamy 2024
-
WIADOMOŚĆ
-
Emzet92 wrote:Omg! Ja nie mam doświadczenia z takimi trzydniówkami... Sara miała tylko klasyczne, tez wykluczyliśmy ZUM. Strasznie mi was szkoda, oby szybko nastąpiła poprawa!
Asia, stary to chyba ok. 13stej był na obiadku z Ada, może tak szukał 😂😂 ja chętna na kawkę w Gdańsku, choć nie wiem czy uda mi się pojechać na zabieg. Szymon ciągle na piersi, jeszcze Sara... Przeraża mnie ta logistyka. Przecież nie wezmę młodego na oddział. Ech 😬😬 Asia, jeszcze jakieś wirusy trzymają? Nieeeee. Ja pasuję 🤯
@MumAgain, Ty też jesteś kobieta rakieta. Co do butelki - nie mam rad. Miałam podobną akcję z Ada, nie przekonala się do butelki mimo prawie 2 miesięcy na kpi na początku jej życia 😬 jak się przeniosła na cyca, to później do roku i 2 miesięcy ją karmiłam. Tylko RD mnie ratowało, bym wyszła. Stary kiedyś ją nakarmił tubka owocowa jak nad ranem płakałam, a ja raz wyszłam na noc RAZ 😂 Także ten...
Ja nawet o takich wyjściach nie marzę.
Problem w tym ze za chwilę mamy komunię Maksa. A nie uśmiecha mi się Olka do kościoła tachac. -
Emzet92 oby zabieg córeczki odbył się zgodnie z planem i bez komplikacji. Dzielna dziewczynka, powodzenia w dalszej terapii! Podziwiam Cię, że ogarniasz taką małą trójkę dzieciaków.
Asiasia, ale Was przeczołgało. Zdrówka!
Asia2000 współczuję tych nocnych pobudek. U mnie różnie, raz lepiej raz gorzej z tym spaniem. Najgorsze, jak rozbudza mi się i nie może usnąć np. przez 2h. No i cyrki jakieś odstawia przy zasypianiu.
Papapatka, może Ignasia nóżka bolała po szczepieniu. Z zębami też mogło się skumulować. Oby szybko przeszły te płaczki. Mój ostatnio mocno płakał przez jakiś tydzień po szczepieniu.
Ewapp, o jej jakaś ostra odmiana tej trzydniówki. U starszego syna ta wysypka, z tego co pamiętam, nic mu nie dokuczała. Ech, ale się umęczy bidulka, oby szybko udało się tego pozbyć.