X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Sierpniówki 2019 !!!
Odpowiedz

Sierpniówki 2019 !!!

Oceń ten wątek:
  • DrzewkoPomarańczowe Autorytet

Wysłany: 13 maja 2019, 22:42

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niebieska Gwiazda wrote:
    To ja mroże szparagi.Mroże surowe i jest ok,co do podgotowanych nie mam doświadczenia.

Dzięki :)

aadd84dc14.png[/url]
  • Applejoy Autorytet

Wysłany: 14 maja 2019, 00:06

Cytuj  /     /  Zgłoś
    DrzewkoPomarańczowe wrote:
    Dziewczyny, właśnie zrobiłam obiad na jutro. Makaron z szynka i szparagami z Kwestii Smaku. Pyszne to!! Jako, ze od niedawna gotuje to dopiero odkrywam szparagi i przepadłam!
    Pamietam, ze kiedyś któraś z Was pisała, ze mrozi szparagi i cieszy się nimi nie tylko w sezonie. Myślicie, ze lepiej mrozić surowe czy podgotowane?

Ja robiłam ostatnio łososia ze szparagami w sosie koperkowym z kwestii smaku - tez wyszedł petarda 😍😍😍

Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 maja 2019, 00:06

OlaWi lubi tę wiadomość

1bab7e35e8.png[/url]
  • Applejoy Autorytet

Wysłany: 14 maja 2019, 00:07

Cytuj  /     /  Zgłoś
    plinka89 wrote:
    U nas dziś bardzo intensywny dzien, ale cieszę sie, ze juz po egzaminie, bylo szybko i sympatycznie. Nie wiem ile w tym zaslugi brzuszka :)
    za 2 tygodnie obrona i będzie po wszystkim! Teraz jeszcze musze podomykac kilka spraw organizacyjnych, ale juz czuje, ze w koncu jedziemy z gorki :D Skoncze sie stresować jednym, to bede mogla zaczac w koncu porodem, bo poki co odsuwam te mysli od siebie... A tak powaznie to zabiore sie wtedy juz solidnie za pranie (moze w koncu będzie można suszyc na balkonie) i kompletowanie walizki do szpitala!
    Nie wiem czy tez rak macir, ale dla mnie caly dzien bez coreczki to straaasznie duzo! Wychodzilam jak spala i wrocilam jak spala... Obawiam sie, ze pobyt w szpitalu zniose gorzej niz ona!

Powodzenia w przygotowaniach! Z maluszkiem na pokładzie to nie tak łatwo pewnie się pouczyć :P