X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Styczniowe Mamusie 2018
Odpowiedz

Styczniowe Mamusie 2018

Oceń ten wątek:
  • Morwa Autorytet

Wysłany: 7 lipca 2017, 13:55

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maruder wrote:
    Jak sie przenieść na FB? Jeśli to ukryta grupa chętnie dołączę , bo mało kto wie o mojej ciazy i wiadomo ze nie chce rozgłaszać . W tematach dziecięcych jestem kompletnie zielona wiec szukam wsparcia na każdym froncie .
    Jest to grupa całkowicie tajna ;) przyjmij moje zaproszenie do przyjaciółek to napiszę Ci w prywatnej wiadomości dalej co i jak :)

• Morwa Autorytet

Wysłany: 7 lipca 2017, 13:57

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Helka891 wrote:
    Dziewczyny, a może na grupie na FB by tak założyć wątek o wózkach i innych potrzebnych rzeczach? :P bo tak z ciekawosci przegladam wózki i masakra jakaś :) a tak te kobietki, które mają już doświadczenie mogłyby w jednym miejscu pod postem pisać jakie są plusy i minusy użytkowania danego wózka :)
    Helka nie pytaj tylko zakładaj :) chodzi głównie o to by nie było dziennie miliona nowych postów aby się nie zrobił bałagan stąd "post dzienny" na nasze ploteczki. Dla ważnych rzeczy są potrzebne osobne posty ,aby łatwiej później było znaleźć info co i jak i gdzie tego szukać :p

• Helka891 Autorytet

Wysłany: 7 lipca 2017, 14:09

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morwa wrote:
    Helka nie pytaj tylko zakładaj :) chodzi głównie o to by nie było dziennie miliona nowych postów aby się nie zrobił bałagan stąd "post dzienny" na nasze ploteczki. Dla ważnych rzeczy są potrzebne osobne posty ,aby łatwiej później było znaleźć info co i jak i gdzie tego szukać :p
    A nie chciałam się tak rządzić :P ale skoro mam pozwolenie, to już założyłam wątek :)

Wg USG ciąża 3 dni starsza. Dziewczyneczka Juleczka <3
    nzjds65gjhkwdiz6.png
  • FreshMm Autorytet

Wysłany: 7 lipca 2017, 14:28

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lovilovi wrote: