Styczniowe Mamusie 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
Maruder wrote:Jak sie przenieść na FB? Jeśli to ukryta grupa chętnie dołączę , bo mało kto wie o mojej ciazy i wiadomo ze nie chce rozgłaszać . W tematach dziecięcych jestem kompletnie zielona wiec szukam wsparcia na każdym froncie .
przyjmij moje zaproszenie do przyjaciółek to napiszę Ci w prywatnej wiadomości dalej co i jak
-
Helka891 wrote:Dziewczyny, a może na grupie na FB by tak założyć wątek o wózkach i innych potrzebnych rzeczach?
bo tak z ciekawosci przegladam wózki i masakra jakaś
a tak te kobietki, które mają już doświadczenie mogłyby w jednym miejscu pod postem pisać jakie są plusy i minusy użytkowania danego wózka
chodzi głównie o to by nie było dziennie miliona nowych postów aby się nie zrobił bałagan stąd "post dzienny" na nasze ploteczki. Dla ważnych rzeczy są potrzebne osobne posty ,aby łatwiej później było znaleźć info co i jak i gdzie tego szukać :p
-
Morwa wrote:Helka nie pytaj tylko zakładaj
chodzi głównie o to by nie było dziennie miliona nowych postów aby się nie zrobił bałagan stąd "post dzienny" na nasze ploteczki. Dla ważnych rzeczy są potrzebne osobne posty ,aby łatwiej później było znaleźć info co i jak i gdzie tego szukać :p
ale skoro mam pozwolenie, to już założyłam wątek
Wg USG ciąża 3 dni starsza. Dziewczyneczka Juleczka
-
Lovilovi wrote:Większość dziewczyn chyba przeszła na fb... bo tutaj cisza się zrobiła taka
od kilku dni
Ja teraz piszę mało i tutaj, i na fb, ponieważ mam teraz stres i tremę przed poniedziałkowym usg i nie chcę nikogo zarażać negatywną energiąpoza tym to, że mój pracodawca - jak się okazało - dopiero teraz po moim przypomnieniu oddał moje l4 do zus też psuło mi humor i odbierało wenę xD nie lubię pisać o negatywnych rzeczach
byle do poniedziałku...
-
Helka891 wrote:Dziewczyny, a może na grupie na FB by tak założyć wątek o wózkach i innych potrzebnych rzeczach?
bo tak z ciekawosci przegladam wózki i masakra jakaś