X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne trójmiasto łączy się:)
Odpowiedz

trójmiasto łączy się:)

Oceń ten wątek:
  • isabelle Autorytet
    Postów: 2399 2736

    Wysłany: 10 sierpnia 2014, 23:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie! Ja prawdopodobnie od października będę mieszkać w Gdyni. Poszukuję dobrego lekarza, który poprowadzi dalej moją ciążę i szkoły rodzenia, bo chcielibyśmy z mężem mniej więcej październik/listopad pójść. Jeśli możecie mi coś polecić, będę wdzięczna :)

    0d1yskjom1pl8rx5.png
    mhsvrl68zjjdct5d.png
  • Mamadomina Autorytet
    Postów: 501 852

    Wysłany: 11 sierpnia 2014, 08:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    olcia23 wrote:
    Czesc dziewczynki :)

    Jestem z Gdańska, do lekarza chodzę prywatnie do dr. Januszewskiej. Planuję poród w Klinicznym. Wiecie coś o szkole rodzenia tam? czy mogą uczęszczać do niej nawte osoby, które nie są zameldowane?


    Też chodzę do dr Januszewskiej i polecam a rodzić będę w Wojewódzkim:)

    Aga
    010i3e3kdjmb4cx1.png
  • nastka151 Autorytet
    Postów: 1128 2024

    Wysłany: 11 sierpnia 2014, 08:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O Vel z mojej dzielnicy jestes ja rez od urodzenia z wrzeszcza

    http://oliwkowo2014.blogspot.com/
    ug376iye78q4enk6.png
    relgh371icr06kn2.png
  • lithe123 Autorytet
    Postów: 883 452

    Wysłany: 11 sierpnia 2014, 09:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Vel wrote:
    Wczoraj już pisałam o tym u Nas w Lutówkach :) generalnie najlepszy jest PODOBNO doktor Dariusz Doering we Wrzeszczu na grunwaldzkiej i niby nigdy sie nie myli co do określania płci dzieciątka i ma jeden z najlepszych usg w trojmiescie, koszt wizyty 260zł ze wszystkim, z plytka itp

    http://www.doering-usg.pl/


    a ja polecam pojechać 30 sierpnia do rumii na bezpłatne usg 4d i sesje zdjeciowa :)

    http://www.szczesliwe.macierzynstwo.pl/wydarzenie/rumia-30-sierpnia/