Wrześniowe mamusie 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
Blair wrote:Hmm może też się skuszę na tego rogala skoro tak zachwalacie;)
Jest taka fajna komedia z Jennifer Lopez jak jest w ciąży z blizniakami,i właśnie jest tam wątek z tą podusią
Blair lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyArleta wrote:Właśnie wczoraj kupiłam sobie takiego,super jest,wygodnie i przyjemnie
Jest taka fajna komedia z Jennifer Lopez jak jest w ciąży z blizniakami,i właśnie jest tam wątek z tą podusią
Nie ogladałam tego filmu;)Kourtney lubi tę wiadomość
-
Nie robiłam bety, pracuje w takich godzinach, że nie mam szans na pójście do laboratorium (brak szansy na jakiś urlop, nawet NŻ). Przez co prawie zawsze jestem zmuszona do lekarzy chodzić prywatnie do tych co przyjmują późnym popołudniem, a jak pół roku temu musiałam zrobić badania kontrolne to zmuszona byłam skorzystać z niedzielnej wizyty w POZcie na SORze.
-
Sabina wrote:Każda sie boi. Ja też nie wiem co tam się dzieje. Czekam tego piątku jak zbawienia, a jednocześnie boję się ze zejde ze strachu na leżance nim uslysze jaki jest werdykt... i te schizy ze brzuch boli, przestał boleć, słabo.mi, dobrze się czuje - to na pewno coś naczy... oszalec mozna
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyCześć po weekendzie. Wróciłam i przeżyłam.
Z dzięciątkiem też wszystko ok, bo dzisiaj męczą mnie mdłości, więc daje mi znać żebym się o nie nie martwiła. I nie wiem, czy iść sobie ulżyć, czy nadal się bronić przed wymiotami i się powstrzymywać.
A poza tym mam do Was pytanie. Można mieć dwie karty ciąży? Jutro mam wizytę u jednego ginekologa, którego nie lubię ale może w końcu jakiegoś USG się doczekam i zobaczę co tam słychać, a w poniedziałek za tydzień już u lekarza u którego chciałabym zostać. I pewnie i ten i ten będzie kartę ciąży chciał założyć.. -
nick nieaktualnyJestem
Tsh 0,41
Dostałam opierdol od gina za to ze robie badanie progesteronu! On mi nie kazał więc skąd ja sobie to wymyśliłam.?