WRZEŚNIOWE SZCZĘŚCIA 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
Skali
Bardzo ciekawyja widziałam taki do łazienki i całkiem ciekawy mi się wydał
Pokazałam D a on na to: "kup jeśli chcesz by kąpiel trwała godzinę i kończyła się płaczem, że to już"generalnie niczym by się ta kąpiel nie różniła poza czasem
teraz kapie się min 30min i zawsze płacz, że już musi wychodzić
-
Hejka,
Chodzi o odsłonięcie schodów taka sciana ze szkła.
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/ac665c54381b.png -
Ajrin,
Hmm No to drogo uważamale nie znam się na takich cudach
Chociaż wyglada fajnie
Ja biorę L4 do końca tygodnia myśle bo mnie meeega kaszle meczy, dusi mnie, gardło boli, katar leci itd.
Jutro idę do lekarza to zobaczymy co powie
09.09.2016 2860g szcześcia i 48cm do całowania ♡♡
20.02.2020 3370 g szczęścia i 54 cm do całowania ❤️❤️
-
Witam sie dziś sporo pracy wyszlam z domu 6:30 wrocilam po 18
Jutro Igi ma też Mikołaja w żłobku i sesje zdjeciowa bo prosili aby ubrac dzieci na czerwono biało
Dariah co do kota jeny ile to razy nasz kot zbudzil Igusia jak ten dopiero co usnął. Ona albo miauczy albo cos zwali i jest rumor na cały dom.
No ale Igi ja iwielbia i czesto daje mu sie przytulić wiec myślę, ze i tak dla Igusia najwazniejszy kotek i tyle rodzocow zlewa kotka nie.
A ja jaka zła na M jestem normalnie mam ochote rozniesc za bezmyslnosc och te chłopy.
Igi odmówił kolacji ani nalesnik ani bułka ani kaszka wszystko bee. Więc okazja aby podac butle ale przed kąpielą bo próbujemy oduczyc zasypiania po butli w łóżeczku. No i mówię do M zrob butle, poszedl zrobol 210 ml mm Igi pije cos sie wnerwia ale pije zostawił jakies 30ml ka biorę tą butle o cos mi konsystencja nie pasi. Pytam sie M z ilu miarek zrobił a on że z 3 bo sie mlemo skończyło! Nosz myslalam ze ukatrupie dziecko gl9dnea ten mu na noc butle rozwodniona! Ja bym i kaszki dodała ale już mu głowy nie zawracalam bo wiedzialam ze tego nie ogarnie. Masakra.
-
Dariah
Teraz z tymi chorobami nie ma co żartować