X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na owulację Monitoring cyklu
Odpowiedz

Monitoring cyklu

Oceń ten wątek:
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63939

    Wysłany: 10 lutego 2014, 16:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kiniaczek84 wrote:
    ehh...az mam ciarki na plecach mój niepekniety pecherzyk tez był pokaznych rozmiarów bo 32mm ale narazie cisza nic mnie nie boli aczkolwiek troszke jakbym czuła piersi hmm...chociaz wczoraj tez miałam lekkie mdłosci dzis meczy mnie zgaga ale chyba nie widze zadnego zwiazku jednego z drugim
    no tez nie sadze. tylko jakbys czuc za bardzo czula jajnik wtedy zwracaj sobie uwage.......podobno efektem ubocznym jak sie zrobi torbiel to jest wstrzymanie sie okresu...jego opoznienie...ale jak nie masz pcos to nie martw sie bo moze on peknie podczas krwawienia...mi mial sie podobno wchlonac..po uju sie wchlonal ehh z drugiej strony moze i dobrze ze pekl bo mam go z glowy i predzej czy pozniej okres sie przyturla sam a nie bedzie go trzeba wywolywac

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • Robotka1 Autorytet
    Postów: 6880 6735

    Wysłany: 10 lutego 2014, 16:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja mam tsh ale z jakimś anty TPO i anty TG, to to?

    qdkkqps699ih7zxn.png
    3i49io4plnxypnm1.png
    I JESZCZE JEST MAJA Z 2008 ROKU:)
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63939

    Wysłany: 10 lutego 2014, 16:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kapturnica wrote:
    no tez nie sadze. tylko jakbys czuc za bardzo czula jajnik wtedy zwracaj sobie uwage.......podobno efektem ubocznym jak sie zrobi torbiel to jest wstrzymanie sie okresu...jego opoznienie...ale jak nie masz pcos to nie martw sie bo moze on peknie podczas krwawienia...mi mial sie podobno wchlonac..po uju sie wchlonal ehh z drugiej strony moze i dobrze ze pekl bo mam go z glowy i predzej czy pozniej okres sie przyturla sam a nie bedzie go trzeba wywolywac
    kinia a ktory masz dzien cyklu???

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • Robotka1 Autorytet
    Postów: 6880 6735

    Wysłany: 10 lutego 2014, 16:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aha i Kaśka podaj mi wynik swoich ths ft3 i 4

    qdkkqps699ih7zxn.png
    3i49io4plnxypnm1.png
    I JESZCZE JEST MAJA Z 2008 ROKU:)
  • Robotka1 Autorytet
    Postów: 6880 6735

    Wysłany: 10 lutego 2014, 16:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    i wszedzie czytam ze ciąża jest możliwa z thz tylko kłopot z jej utrzymaniem

    qdkkqps699ih7zxn.png
    3i49io4plnxypnm1.png
    I JESZCZE JEST MAJA Z 2008 ROKU:)
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63939

    Wysłany: 10 lutego 2014, 16:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kasiu normy sa rozne u mnie w tamtym roku bylo 1,46 ideal w czerwcu...
    21stycznia juz 4,3
    a 12dni pozniej 5,83!!!
    ft3 mialam 4,4 a normy sa od4do8,8
    a moje ft4 12,20 a norma od 9,90 do 20,00
    I stwierdzil ze wyniki sa bardzo zle bo ft 3 to 9,9% a ft4 29,9%

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63939

    Wysłany: 10 lutego 2014, 16:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Robotka1 wrote:
    i wszedzie czytam ze ciąża jest możliwa z thz tylko kłopot z jej utrzymaniem
    no on mi mowil ze przy moim ponad 5 watpliwa ale gdyby zlapalo to zaraz mam zwiekszac dawki... tak tu chodzi o utrzymanie ciazy...ale tsh odpowiada tez za regulacje plodnosci,,,i wplywa tez na regulacje cyklu wiec on tak naprawde wplywa w pizdu na wszystko...

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • kiniaczek84 Autorytet
    Postów: 1307 290

    Wysłany: 10 lutego 2014, 16:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kapturnica wrote:
    no tez nie sadze. tylko jakbys czuc za bardzo czula jajnik wtedy zwracaj sobie uwage.......podobno efektem ubocznym jak sie zrobi torbiel to jest wstrzymanie sie okresu...jego opoznienie...ale jak nie masz pcos to nie martw sie bo moze on peknie podczas krwawienia...mi mial sie podobno wchlonac..po uju sie wchlonal ehh z drugiej strony moze i dobrze ze pekl bo mam go z glowy i predzej czy pozniej okres sie przyturla sam a


    moja gin mówiła ze napewno peknie bo juz w srode był taki troszke dziwny spłaszczony oby miała racje i zeby było tak jak w poprzednim cyklu bez komplikacji zadnych co prawda dostałam @ 35dc ale przyszła bez niczego gin mówiła ze @ moze sie przez to niepekniecie pecherzyka w swoim czasie poprostu troche przesunac

    9f7j3e5e8v9541eg.png
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63939

    Wysłany: 10 lutego 2014, 16:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Robotka1 wrote:
    ja mam tsh ale z jakimś anty TPO i anty TG, to to?
    masz antygeny zrobione??

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63939

    Wysłany: 10 lutego 2014, 16:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    antygeny to sie robi zeby wykluczyc hashimoto albo inne choroby autoimmunologiczne ja mam je zrobic za 8tyg zeby potweirdzic albo wykluczyc hashimoto...bo obraz usg i wynik mu na to wskazuje

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63939

    Wysłany: 10 lutego 2014, 16:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kiniaczek84 wrote:
    kapturnica wrote:
    no tez nie sadze. tylko jakbys czuc za bardzo czula jajnik wtedy zwracaj sobie uwage.......podobno efektem ubocznym jak sie zrobi torbiel to jest wstrzymanie sie okresu...jego opoznienie...ale jak nie masz pcos to nie martw sie bo moze on peknie podczas krwawienia...mi mial sie podobno wchlonac..po uju sie wchlonal ehh z drugiej strony moze i dobrze ze pekl bo mam go z glowy i predzej czy pozniej okres sie przyturla sam a


    moja gin mówiła ze napewno peknie bo juz w srode był taki troszke dziwny spłaszczony oby miała racje i zeby było tak jak w poprzednim cyklu bez komplikacji zadnych co prawda dostałam @ 35dc ale przyszła bez niczego gin mówiła ze @ moze sie przez to niepekniecie pecherzyka w swoim czasie poprostu troche przesunac
    dokladnie torbielki wydluzaja cykle....

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • Robotka1 Autorytet
    Postów: 6880 6735

    Wysłany: 10 lutego 2014, 16:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tak Kasia mam te antygeny porobione. ale nie wiem czy są dobre bo skoro mówisz że tam jakieś procenty obowiązują to zgłupiałam.

    a ten, endokrynolog to ma być zwykły czy jakiś inny np endokrynolog internista albo diabetolog? czy moze całikie inny a moze to obojętne?

    qdkkqps699ih7zxn.png
    3i49io4plnxypnm1.png
    I JESZCZE JEST MAJA Z 2008 ROKU:)
  • Robotka1 Autorytet
    Postów: 6880 6735

    Wysłany: 10 lutego 2014, 16:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czyli Kasa najlepiej jakbyś ft3 i 4 miała równiutko w normie?

    qdkkqps699ih7zxn.png
    3i49io4plnxypnm1.png
    I JESZCZE JEST MAJA Z 2008 ROKU:)
  • Robotka1 Autorytet
    Postów: 6880 6735

    Wysłany: 10 lutego 2014, 16:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no nic, mam dwóch endokrynologów u siebie, jutro u ginka poproszę o eurythox bezpośrednio a jak mi nie da to powiem żeby mi dał skierowanie do endo.....
    no coś muszę robić bo osiwieję....

    qdkkqps699ih7zxn.png
    3i49io4plnxypnm1.png
    I JESZCZE JEST MAJA Z 2008 ROKU:)
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63939

    Wysłany: 10 lutego 2014, 16:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tak w polowie jest ideal ale kasiu antygeny co ty masz zrobione to nie to samo co ft3 i ft4.... wyniki najlatwiej na kalkulatorze sprawdzic w necie jest na niedoczynnosc... a wuyniki antyggenow masz w normie???

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63939

    Wysłany: 10 lutego 2014, 16:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    watpie czy da ci na pale euthyrox bo on jest stosowany w oparciu o wyniktsh i ft3 i ft4...

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63939

    Wysłany: 10 lutego 2014, 16:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zwykly najnormalniejszy endokrynolog albo jak masz sczescie to miec endogunekologa to marzenie

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • Robotka1 Autorytet
    Postów: 6880 6735

    Wysłany: 10 lutego 2014, 16:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ehh to niech mi karze choć zrobić to ft3 i 4.
    tak antygeny mam równo w normie. co to oznacza? ze nie mam hashimoto?

    qdkkqps699ih7zxn.png
    3i49io4plnxypnm1.png
    I JESZCZE JEST MAJA Z 2008 ROKU:)
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63939

    Wysłany: 10 lutego 2014, 16:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Robotka1 wrote:
    tak Kasia mam te antygeny porobione. ale nie wiem czy są dobre bo skoro mówisz że tam jakieś procenty obowiązują to zgłupiałam.

    a ten, endokrynolog to ma być zwykły czy jakiś inny np endokrynolog internista albo diabetolog? czy moze całikie inny a moze to obojętne?
    procentowo liczy sie ft3 i ft4 przy niedoczynnosci jesli sa niskie rozumeisz?? a antygeny co ty masz maja sie miescic w normie co masz na wyniku ..jesli sa ok to choroby autoimmulologicznej nie masz.... rozumeisZ??

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • Robotka1 Autorytet
    Postów: 6880 6735

    Wysłany: 10 lutego 2014, 16:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rozumiesz:)

    qdkkqps699ih7zxn.png
    3i49io4plnxypnm1.png
    I JESZCZE JEST MAJA Z 2008 ROKU:)
‹‹ 119 120 121 122 123 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Problemy z tarczycą - przyczyny, objawy, wpływ na płodność

Problemy z tarczycą są bardzo częstą przyczyną zaburzeń hormonalnych zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn. Jakie są najczęstsze zaburzenia w funkcjonowaniu tarczycy? Jakie są typowe objawy problemów z tarczycą? Jak wygląda diagnostyka? Jak zaburzenia tarczycy mogą wpływać na płodność?

CZYTAJ WIĘCEJ

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ