Forum W oczekiwaniu na testowanie Ból po owulacji
Odpowiedz

Ból po owulacji

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 lutego 2018, 15:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Owulacja była 31.01. Od wczoraj mam straszne bóle - tak jakby miesiączkowe. Staramy się z mężem od prawie pół roku o dziecko, ale takich objawów jeszcze nie zaobserwowałam.
    Nie chce wmawiać sobie, że to ciąża bo wiadomo, że na objawy za wcześnie, ale może któraś z tu obecnych miała podobną sytuację ?

  • Mala_wawa Znajoma
    Postów: 29 3

    Wysłany: 2 lutego 2018, 17:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Erawen ja mialam owu 29 lub 30 potwierdzone usg widac bylo plyn .26 stycznia test owu wyszedl pozytywny i byly do wtorku starania.od pozytywnego testu mam wrazliwe brodawki az do teraz i ciagle pobolewa mnie brzuch .raz mocniej raz lzej.tez mam nadzieje ze to dobry objaw ale bol moze tez byc od tego ze plyn jest obecny i dlatego boli.wierze ze u nas bedzie to owocne ja juz chetnie bym zrobila test ale czekam do przyszlego tygodnia i bede tedtowac do skutku

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lutego 2018, 09:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mala_wawa wrote:
    Erawen ja mialam owu 29 lub 30 potwierdzone usg widac bylo plyn .26 stycznia test owu wyszedl pozytywny i byly do wtorku starania.od pozytywnego testu mam wrazliwe brodawki az do teraz i ciagle pobolewa mnie brzuch .raz mocniej raz lzej.tez mam nadzieje ze to dobry objaw ale bol moze tez byc od tego ze plyn jest obecny i dlatego boli.wierze ze u nas bedzie to owocne ja juz chetnie bym zrobila test ale czekam do przyszlego tygodnia i bede tedtowac do skutku

    No właśnie mam tak samo - ta ciągła chęć biegania i robienia testów. U mnie też lekarz na USG potwierdził owulację i powiedział też, że z drugiego pęcherzyka, który nie pękł wydobywa się płyn. To testować będziemy razem w przyszłym tygodniu. Oby w końcu test pokazał upragnione II kreski :)

  • Mala_wawa Znajoma
    Postów: 29 3

    Wysłany: 3 lutego 2018, 12:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Erawen ja mam juz coreczke 8 lat ale uwierz ze nie pamietam jakie mialam objawy przed @ zorientowałam się dopiero jak po duphastonie okresu nie dostalam 11 dni.a tak na ciaze czekalam ze przegapilam wszystko i nie umiem porownac.wczoraj tak mnie bolalo i ciagnelo w srodku nienjajniki tak jakby w macicy a dzis mam lekkie zawroty (pewnie sobie juz wmawiam) :) nie chce sie nakrecic ale oodswiadomie to robie niestety.dla mnie to bylby moj cud (fakt juz drugi) ale o corke staralismy sie 5 lat.ja chyba za czne testowac od poniedzialku bo nie wytrzymam hihi

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 lutego 2018, 14:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też już od rana testuję... :/ I oczywiście wynik przewidywalny od pół roku :D
    Ale nie poddajemy się .

  • Mala_wawa Znajoma
    Postów: 29 3

    Wysłany: 5 lutego 2018, 19:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie wczorajszy test ..... wiadomo jak ale nie byl z porannego a jutro zrobie z rana to bedzie 11 dni od pozytywnego testu owu

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 lutego 2018, 19:12

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 lutego 2018, 11:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mala_wawa wrote:
    U mnie wczorajszy test ..... wiadomo jak ale nie byl z porannego a jutro zrobie z rana to bedzie 11 dni od pozytywnego testu owu

    Oczywiście trzymamy kciuki :)

  • [email protected]ł[email protected] Nowa
    Postów: 5 0

    Wysłany: 11 lutego 2018, 17:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem 20 dniu cyklu, owulacja 14 dnia od kilku dni czuje takie Klocia w prawym jajniku oraz w macicy. Nagłe przeszywające. Czy któraś z was tak miała a pózniej okazało się że to ciaza?

    [email protected]ł[email protected]
  • Mala_wawa Znajoma
    Postów: 29 3

    Wysłany: 11 lutego 2018, 18:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie niestety @rowno po 14 od pozytywnego testu owu wniosek taki ze w tym dniu byla owu.ale sukces taki ze po inofemie owu byla moja bez lekow.teraz zakupie testy i od 10dc bede robic.
    [email protected]@ ja tak mialam do tego wrazliwe brodawki i niestety nic z tego nie wyszlo.bedziesz musiala poczekac jeszcze kilka dni trzymam kciuki

  • [email protected]ł[email protected] Nowa
    Postów: 5 0

    Wysłany: 11 lutego 2018, 19:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki Mała_wawa to już szósty miesiąc starań. Pierwszy miesiąc dokładnej obserwacji. Może dlatego sie doszukuje

    [email protected]ł[email protected]
  • [email protected]ł[email protected] Nowa
    Postów: 5 0

    Wysłany: 13 lutego 2018, 11:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie mam objawów ... oprócz bolu jajnika. A temperatura ciężka ni sie sugerować. Czy ktoś pomoże w interpretacji?

    [email protected]ł[email protected]
  • Frufru Autorytet
    Postów: 1179 928

    Wysłany: 14 lutego 2018, 13:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nigdy wcześniej tak nie miałam, ale od 7 dc aż do teraz czyli 16 dc, odczuwam lekki ból podbrzusza, coś jak na @ ale delikatniej no i ciągle... w głowie szaleństwo, sama nie wiem co mam myśleć.
    Ledwo skończyła się @ to zaraz zaczęłam to odczuwać. Pewnie nie ciąża, bo jeśli tak, to wszystko mega dziwne... Ale tak bym chciała...

    f2wl4z179qh7gg9w.png
    ...................................................
    Starania od X 2016 ☹ lipiec 2018 - udało się!!! <3 ciąża trojacza... wrzesień 2018 - poronienie samoistne
    sierpień 2019 - pozytywny test! <3
  • Mala_wawa Znajoma
    Postów: 29 3

    Wysłany: 14 lutego 2018, 20:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Frufru ja mam te same objawy lekk8 bol brzucha i lekkie zawroty glowy.ja u siebie podejrzewam ze moj organizm sie szykuje do owu bo wczesniej testy robilam i negatywne.
    Bierzesz jakieś leki lub suplementy???

    agniecha2101 lubi tę wiadomość

  • Frufru Autorytet
    Postów: 1179 928

    Wysłany: 15 lutego 2018, 09:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mala_wawa wrote:
    Frufru ja mam te same objawy lekk8 bol brzucha i lekkie zawroty glowy.ja u siebie podejrzewam ze moj organizm sie szykuje do owu bo wczesniej testy robilam i negatywne.
    Bierzesz jakieś leki lub suplementy???

    w zasadzie tylko kwas foliowy, żelazo i cynk. nic ponad to.
    ja raczej po ovu już...

    agniecha2101 lubi tę wiadomość

    f2wl4z179qh7gg9w.png
    ...................................................
    Starania od X 2016 ☹ lipiec 2018 - udało się!!! <3 ciąża trojacza... wrzesień 2018 - poronienie samoistne
    sierpień 2019 - pozytywny test! <3
  • kasiasiasia28 Ekspertka
    Postów: 233 332

    Wysłany: 15 lutego 2018, 09:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny,
    proszę o informację, czy któraś z Was zaobserwowała w swoich cyklach delikatny ból jajników kilka dni po ovu? Jestem 3dpo i już kolejny cykl mam podobne dolegliwości. Nie jest to silny ból, w zasadzie nie wiem, czy to można określić jako ból. Po prostu czuję jajniki, w szczególności jajnik lewy.

    agniecha2101 lubi tę wiadomość

    Starania od 2017
    HSG, hormony - OK, AMH - 3,64
    Czynnik męski - morfologia 2%, słaby ruch, ŻPN
    2 x IUI nieudane
    03.2020 - punkcja - zostało: 1 x morula ❄️ 1 x 2AB ❄️
    04.2020 - crio transfer 1 x 2AB ❄️
    7dpt - beta 35, prog 77, tsh 1.
    9 dpt - beta 114,4, prog 90.
    16 dpt - beta 1652.
    22.06.2020 12t0d - prenatalne - OK
    Proszę maluchu zostań ze mną ❤️
    thgfgov3vr6yv1w9.png
  • agniecha2101 Autorytet
    Postów: 3027 2030

    Wysłany: 15 lutego 2018, 09:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej. Udzielam się pierwszy raz, choć to 4 miesiąc starań :-) Ja właśnie w tym cyklu miałam w pierwsze 3 dni po owulacji (prawdopodobnej owulacji) ból prawego jajnika...w pierwszym dniu taki dość silny, przez dwa kolejne już słabszy. Teraz 5dpo i nic nie boli. Dodam, że pierwszy raz tak mam, ale wydaje mi się, że to pewnie normalny ból poowulacyjny był.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 lutego 2018, 09:58

    kasiasiasia28 lubi tę wiadomość

    qdkkx1hppzr9qlv8.png
    p19ucsqvh84pvyvi.png
  • kasiasiasia28 Ekspertka
    Postów: 233 332

    Wysłany: 15 lutego 2018, 10:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniecha2101, dziękuję za informację :) to takie uczucie jakby hmm ciągnięcia. Nie jest to jakieś mocno dokuczliwe, ale da się odczuć.

    agniecha2101 lubi tę wiadomość

    Starania od 2017
    HSG, hormony - OK, AMH - 3,64
    Czynnik męski - morfologia 2%, słaby ruch, ŻPN
    2 x IUI nieudane
    03.2020 - punkcja - zostało: 1 x morula ❄️ 1 x 2AB ❄️
    04.2020 - crio transfer 1 x 2AB ❄️
    7dpt - beta 35, prog 77, tsh 1.
    9 dpt - beta 114,4, prog 90.
    16 dpt - beta 1652.
    22.06.2020 12t0d - prenatalne - OK
    Proszę maluchu zostań ze mną ❤️
    thgfgov3vr6yv1w9.png
  • agniecha2101 Autorytet
    Postów: 3027 2030

    Wysłany: 15 lutego 2018, 10:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A boli Cię bardziej przy schylaniu albo jak uciśniesz to miejsce lekko ręką? Bo u mnie tak właśnie było. A teraz już nic, a szczerze to czekam na jakieś objawy teraz które mogłyby mi dać choć lekką nadzieję...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 lutego 2018, 15:57

    qdkkx1hppzr9qlv8.png
    p19ucsqvh84pvyvi.png
  • agniecha2101 Autorytet
    Postów: 3027 2030

    Wysłany: 15 lutego 2018, 10:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny mam pytanko... Jak uważacie, czy będąc już w fazie lutealnej powinnam dalej brać cynk czy lepiej odstawić...? Dodam, że brałam go na własną rękę, nie zalecił mi tego lekarz.

    qdkkx1hppzr9qlv8.png
    p19ucsqvh84pvyvi.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 lutego 2018, 12:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To sa bole po owulacji.
    Wczoraj potwierdzil mi to gin

‹‹ 24 25 26 27 28
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Test owulacyjny. Jak działają testy owulacyjne i czy są skuteczne?

Testy owulacyjne są jednym z najprostszych narzędzi do samodzielnego wykrywania dni płodnych i zbliżającej się owulacji. Przeczytaj jak działają testy owulacyjne, jak je prawidłowo wykonać, ile kosztują i czy można im zaufać w 100%. Podpowiemy Ci również jak skutecznie zwiększyć działanie testów owulacyjnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Histeroskopia skuteczna metoda diagnostyki i leczenia niepłodności

Histeroskopia to metoda, która pozwala wykryć i wyleczyć niektóre przyczyny niepłodności: polipy macicy, zrosty, mięśniaki. Histeroskopia diagnostyczna czy histeroskopia zabiegowa - kiedy warto zdecydować się na zabieg?  Jak wygląda histeroskopia? W którym momencie cyklu wykonuje się zabieg? Jakie mogą być skutki uboczne? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.