Forum W oczekiwaniu na testowanie Era dinozaurów :) dla wtajemniczonych!
Odpowiedz

Era dinozaurów :) dla wtajemniczonych!

Oceń ten wątek:
  • Siwulec Autorytet
    Postów: 3164 5684

    Wysłany: 13 kwietnia 2019, 16:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malgonia wrote:
    Siwulcu to wez jeszcze jakies spiochy podeslij zeby ciaza zdrowo rosla :)

    Ba ! Załatwione 🍼

    Malgonia lubi tę wiadomość

    relgwn15fhhth20g.png
    30.05 - 9dpo HCG 2,24; 04.06 - 14dpo HCG 268,80; 06.06 - 16doo HCG 496,00; 13.06 - 24dpo HCG 8619,00
    20.06 zarodek 3,4mm z czynnością serca
    02.2018 - 12tc [*] ♥️
    Siła jest kobietą <3
  • Cheresta Autorytet
    Postów: 1980 2223

    Wysłany: 13 kwietnia 2019, 16:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Małgonia <3 mówiłam że teraz kolej na Ciebie. A może to mój bocian przyniósł taki malutki powiew wiosny na forum hehe ;)
    Izulku szkoda że tak się to potoczyło, ale oby szybko zaskoczylo znów. Trzymaj się 😘
    A ja miałam wczoraj robić proga, ale zaspałam i zamknęli laboratorium. W sumie to czy była ta owu czy nie to już mi wszystko jedno. Tyle cykli było na lekach, z podglądem, zastrzykiem, z badaniami i seksem na czas i nic z tego nie wyszło, że teraz ta wiedza i tak mi nic nie daje. Co ma być to będzie :)

    Malgonia lubi tę wiadomość

    18.10 punkcja
    21.10 transfer
    28.10 beta 19,84
    30.10 beta 48,34
    klz9h371fbawj21n.png
  • nowa na dzielni Autorytet
    Postów: 3035 3839

    Wysłany: 13 kwietnia 2019, 17:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malgonia wrote:
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/a9bfad8961f0.jpg

    Brak mi slow tak jestem szczesliwa :)

    Kurde czułam po kościach ze zupełnie niesłusznie skreślisz ten cykl i coś tam będzie <3 <3!!

    Malgonia lubi tę wiadomość

    Synek już z nami ❤️❤️ Kwiecień 20

    Marzec 19 - strata, 10 tc

    24.07 - || kreseczki 💕
    25.07 - beta 22 | prog 12,5
    29.07 - beta 296,5! <3 | prog 22 <3
    10.08 - serduszko +


    Obniżone AMH. Męski: Mała ilość, brak szybkiego ruchu postępowego | 2,5 r. starań
  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7497 11423

    Wysłany: 13 kwietnia 2019, 17:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powiem Wam, ze bylam tak pewna, ze sie nie udalo i ze to evsp byl rano ze az nie wierzylam jak zobaczylam ten drugi test.

    Troche sie stresuje wyjazdem, ale moze szybciej mi czas zleci. Tak to bym bety robila i kminila a tak polece i 3 najgorsze tygodnie zleca.


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 kwietnia 2019, 17:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malgonia-! Ale się cieszę! Jak chcesz to ja też wysyłam zaraz w poniedziałek jakieś śpioszki :D
    Sikasz rano też co?
    A odwiedzisz lekarza przed wylotem ? Wiem że może nie po USG ale żeby zapytać co i jak?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 kwietnia 2019, 17:18

    Malgonia lubi tę wiadomość

  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7497 11423

    Wysłany: 13 kwietnia 2019, 17:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Spokojnie, nue jestem taka narwana zeby nie isc. No szkoda ze nie do Wrony, no ale trudno :/

    W sumue to nie chce mu truc dupy, ale moze napusac do niego? Sama juz nie wiem. On i tak nie pamieta mojego przypadku bez karty a nie sadze by juz zaczal przyjmowac od razu po egzaminie. No ale przejde sie do lekarki z pzu do ktorej chodze, a jak od niej nie wysepie czego chce to mam jeszcze jedna w zanadrxu ktora juz mnie w poprzedniej ciazy ratowala.


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 kwietnia 2019, 18:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja niestety nie znam Wrony, niech dziewczyny podpowiedzą czy pisać... ale skoro piszesz,że nie będzie pamiętał, no to cięzko powiedzieć czy jest sens. grunt,że masz od kogo wysępić co trzeba.
    a jak Emek?

  • agulineczka Autorytet
    Postów: 5980 6498

    Wysłany: 13 kwietnia 2019, 18:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malgonia <3 stale Tobie kibicuje

    Malgonia lubi tę wiadomość

    atdc2n0aqc09psg2.png

    Synek 2016 💚
    Córka 2018 💖
  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7497 11423

    Wysłany: 13 kwietnia 2019, 19:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agulineczka dziekuje :)

    Emek spokojnie. Cieszy sie, ale eie, ze to poczatek drogi. Dla mnie juz sam fakt ciazy to sukces wiec patrze na to inaczej. Ten jeden dzien jestem mamusia mojego kropeczka i nikt mi tego nie odbierze :)
    A jeszcze przestawilam flo na tryb ciaza i mi pokazuje jak wyglada moja kruszynka
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/d9121edd01b4.png
    Czyz nie jest sliczny?

    Cabrera, Achia, Siwulec, StaraczkaNika, Lunaris lubią tę wiadomość


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • Cheresta Autorytet
    Postów: 1980 2223

    Wysłany: 13 kwietnia 2019, 20:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Małgonia a może zadzwoń do którejś z przychodni gdzie przyjmuje Wrona i zapytaj czy już można się do niego umawiać po urlopie. Tak wiesz, żeby wybadać kiedy wraca do pracy

    Malgonia lubi tę wiadomość

    18.10 punkcja
    21.10 transfer
    28.10 beta 19,84
    30.10 beta 48,34
    klz9h371fbawj21n.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 kwietnia 2019, 21:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malgonia- śliczny!!

    Kingulla- A Tobie też wysłałam przypinkę...
    Co u Ciebie ?:)

  • StaraczkaNika Autorytet
    Postów: 6968 12673

    Wysłany: 13 kwietnia 2019, 21:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malgonia wrote:
    Ustalilismy z mezem jeszcze nim zaczelismy sie starac, ze nawet jak sie uda to na wakacje lecimy, tylko ustawimy plan tak by nie byc w zbyt upalnych miejscach i nie chodzic za duzo.
    A to nie jest tak, że przed wyjazdem tam wypadałoby się zaszczepić na kilka nieciekawych chorób, np meningokokowe zapalenie mózgu, a w ciąży nie wolno? Chyba że olewasz szczepionki ;)

    Ale eee tam, nad tym to pomyślisz później, teraz napawaj się ciążą, leż i pachnij, każ mężowi się rozpieszczać - niech nie myśli że swoje odwalił i ma wolne ;)

    Gratuluję i bardzo się cieszę!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 kwietnia 2019, 21:10

    4 lata starań (PCOS, IO, mutacje - lekka trombofilia, hiperprolaktynemia, ANA++, leniwy mąż);
    [*] 01.2018 - córeczka
    uM80p1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 kwietnia 2019, 21:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malgonia- tu w razie co jest artykuł u mamyginekolog dot. Wirusa ZIKA

    https://mamaginekolog.pl/o-wirusie-zika-dla-polek/

    Ale i tak lekarz Ci wszystko powie pewnie jak pójdziesz :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 kwietnia 2019, 21:19

  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7497 11423

    Wysłany: 13 kwietnia 2019, 21:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bylam w azji juz 6 razy. Na wszystko na co warto sie szczepic juz jestem wyszczepiona. To nie jest tak, ze Azja to jakis 3 swiat. Czesto jest bardziej cywilizowanie niz u nas.

    Zaluje tylko, ze nie sprobuje eggcoffe, ale sie poswiece :p

    P.s. mam swiadomosc tez tego, ze jutro, za 3 dni, za tydzien moge nie byc juz w ciazy z zupelnie innego powodu. Moge popasc w paranoje i wpasc w depresje lub chociaz udawac, ze jestesmy normalni. Poprzednia ciaze przelezalam i efekt byl jaki byl.

    StaraczkaNika lubi tę wiadomość


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 kwietnia 2019, 21:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malgonia-to Ty weteranka azjatycka jesteś :D i będziez mogła powiedzieć swojemu dziecku, że chyba nikt nie był tak wcześnie w Azji jak on :D

    a co to dokładnie eggcoffe? domyślam się z nazwy,ale czy to w ogóle może być dobre?:p

  • by7mistake Autorytet
    Postów: 693 737

    Wysłany: 13 kwietnia 2019, 21:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malgonia!! Zaraz sie poryczę !! Trzymam mocno mocno mocno!!

    Malgonia lubi tę wiadomość

    starania od IX 2016r.
    endometrioza
    Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą.
  • nowa na dzielni Autorytet
    Postów: 3035 3839

    Wysłany: 13 kwietnia 2019, 21:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Banaszewska z instagrama jest właśnie w Wietnamie i wrzuca storiesy cały czas, cudnie tam! Tez mi się zachciało :P Tylko ona w jakiś resortach

    Synek już z nami ❤️❤️ Kwiecień 20

    Marzec 19 - strata, 10 tc

    24.07 - || kreseczki 💕
    25.07 - beta 22 | prog 12,5
    29.07 - beta 296,5! <3 | prog 22 <3
    10.08 - serduszko +


    Obniżone AMH. Męski: Mała ilość, brak szybkiego ruchu postępowego | 2,5 r. starań
  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7497 11423

    Wysłany: 13 kwietnia 2019, 21:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To taka kawa z kodlem moglem, tylko zamiast cukru uciera sie z mlekiem skondensowanym.


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • Rucola Autorytet
    Postów: 9447 12431

    Wysłany: 13 kwietnia 2019, 21:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Małgonia piękny test,trzymam bardzo mocno kciuki:*

    Malgonia lubi tę wiadomość

    #wegemama#wegerodzinawkomplecie
    Synek 💚 31.08.2018r.
    Córeczka i Synek 💜💙 7.01.2021
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 kwietnia 2019, 22:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Małgoń ja mam nadzieję, że będziesz mieć dostęp do internetu i będziesz nam tu spamować pięknymi zdjęciami! A przy okazji relacjonować jak się czujecie :)

    Malgonia lubi tę wiadomość

‹‹ 789 790 791 792 793 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Kalendarz dni płodnych - aplikacja - starania o dziecko

Postanowione - rozpoczynacie starania o dziecko. Mija pierwszy, drugi, trzeci miesiąc, a ciąży nie ma. Pojawia się lekki niepokój - co się dzieje? Tak rozpoczyna się historia wielu kobiet z OvuFriend, które używają aplikacji podczas starania o dziecko. Inteligentny kalendarz dni płodnych nie tylko szybko nauczy się Twojej płodności ale również wcześnie wykryje nieprawidłowości. Przeczytaj jak aplikacja pomoże Ci zajść w ciążę!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Poronienie - stres, obniżony nastrój i depresja po poronieniu.

Poronienie - bolesna strata, często przeżywana w ukryciu, samotności, niezaopiekowana i nienazwana. Dlaczego jest taka trudna? Czy kobieta, która straciła swoje dziecko jeszcze przed przyjściem jego na świat, ma prawo do żałoby? W jaki sposób sobie z nią poradzić? Jak przetrwać? Co zrobić, kiedy pojawi się depresja po poronieniu? Dowiedz się dlaczego warto pozwolić sobie na przeżycie żałoby i gdzie szukać pomocy. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niedoczynność tarczycy podczas starania o dziecko

Tarczyca to niewielki gruczoł umiejscowiony na szyi człowieka, który wytwarza hormony i ma ogromny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Dlaczego tak często obniża płodność kobiety? Jak rozpoznać najczęstsze choroby tarczycy: niedoczynność i nadczynność? Przeczytaj w eksperckim artykule w całości poświęconym tarczycy! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego